براگا_پورتو/ بنفیکا _ اسپورتینگ لیسبون

هفته پایانی رقابتهای فوتبال باشگاههای پرتغال موسوم به پریمیرلیگ طی ۳ روز برگزار خواهد شد.نکته جالب این هفته دوئل تیمهای اول و چهارم و همچنین دوم و سوم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه،

بررسی دیدارهای هفته آخر لیگ پرتغال

? قهرمانی پورتو مسجل شده و شاگردان ” کونسیسائو” در آخرین دیدار مهمان براگای رده چهارمی هستند که برای کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد مضافا اینکه بنفیکا، نایب قهرمان این فصل بتواند اسپورتینگ لیسبون رده سومی را حتما شکست دهد تا براگا به لطف تفاضل گل بهتر با کسب رتبه سوم مستقیما راهی لیگ اروپا شود.

? جدال غیر مستقیم فامالیکائو و ریوآوه برای کسب سهمیه پلی آف لیگ اروپا

?پدیده این فصل لیگ پرتغال یعنی تیم فامالیکائو که در این فصل به پریمیرلیگ پرتغال صعود کرده بود، اکنون با ۵۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.آنها در خانه ماریتیمو با یاران امیر عابدزاده دوئل خواهند کرد و در سوئی دیگر یاران مهدی طارمی در زمین بوآویشتا به میدان میروند.ریوآوه ۵۲ امتیازی است و در صورت توقف فامالیکائو برابر ماریتیمو و برد آنها در مقابل بوآویشتا سهمیه پلی آف لیگ اروپا را بدست خواهند آورد.

⚽️ یک هت تریک شرط آقای گلی طارمی
?در جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال، پیزی مهاجم بنفیکا ۱۸ گله است.کارلوس وینیسیوس دیگر مهاجم برزیلی بنفیکا همراه با پائولینیو مهاجم براگا ۱۷ گله هستند و طارمی با ۱۶ گل در رتبه سوم قرار دارد.یک هت تریک و عدم گلزنی بازیکنان ۱۷ و ۱۸ گله باعث آقای گلی طارمی خواهد شد!

?آخرین تلاشهای قعرنشینان برای فرار از سقوط
⤵️ سقوط آوس از چند هفته قبل مسجل شده و پورتی موننزه رده هفدهمی در هفته آخر با یاران مهرداد محمدی روبرو میشود. در صورت پیروزی در این دیدار و شکست یا تساوی ستوبال برابر بلننسه آنوقت پورتی موننزه در پریمیر لیگ باقی میماند که البته موردی خیلی سخت خواهد بود.توندلا رده پانزدهمی هم با یک مساوی برابر مورینسه در جدول باقی خواهد ماند.

⛳️ برنامه بازیهای هفته سی و چهارم لیگ برتر پرتغال:

? جمعه سوم مرداد ماه
? ساعت ۲۲:۳۰
? ورزشگاه: ژائو میگوئل
سانتاکلارا _ گیمارش
? شنبه چهارم مرداد ماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: بارکلوس
ژیل ویسنته _ پاکوش فریرا
? ساعت ۲۲:۳۰
? ورزشگاه: دوماریتیمو
ماریتیمو _ فامالیکائو
? ورزشگاه: دوبسا
بوآویشتا _ ریوآوه
?یکشنبه پنجم مرداد ماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: دالوژ
بنفیکا _ اسپورتینگ لیسبون
? ورزشگاه : مونیکیپال
براگا _ پورتو
? ساعت ۲۳:۰۰
? ورزشگاه: پورتیمائو
پورتی موننزه _ آوس
? ورزشگاه: بونفیم
ستوبال _ بلننسه
? ورزشگاه: فریتاس
مورینسه _ توندلا