سعادتمند: با قاطعیت می‌گویم سهمیه را کسب می‌کنیم

من به تیممان اعتقاد و به نام و بزرگی استقلال هم ایمان دارم. نام استقلال بزرگ است و ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و از این رو من با قاطعیت می گویم سهمیه را تیم ما حتما کسب می کند.


احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت : حقیقتا من از بدو ورود در باشگاه استقلال حمایتم از کادر فنی را انجام دادم و این حمایت همچنان ادامه دارد و امیدوارم در بازی های پیشرو نتایج بهتری را کسب کنیم هر چند که ما امتیازهای زیادی را در هفته های اخیر از دست دادیم که ابتلا چند بازیکنمان به کرونا و مصدومیت‌ها نیز بی تاثیر نبود. شک ندارم که اگر ما تیم کامل تری داشتیم نتایج بهتری را کسب می کردیم.قرار است ما نشستی با آقای استراماچونی داشته باشیم که البته این نشست جهت گرفتن تخفیف از ایشان است. آقای استراماچونی برای گرفتن مطالبات شان به فیفا شکایت کرده اند و ما باید رقم بسیار سنگینی به ایشان پرداخت کنیم که امیدواریم بتوانیم در این جلسه از ایشان تخفیف بگیریم.
الان که کرونا است و شرایط برای سفر کردن آسان نیست اما شاید فعلا از طریق ویدئو کنفرانس با ایشان صحبت کنیم و بعد به احتمال زیاد جلسه حضوری با آقای استراماچونی داشته باشیم.
تقریبا یکی دو هفته است که ما مذاکراتمان را با چند بازیکن جهت تمدید قرارداد آغاز کرده‌ایم و قرار است پس از این هم مذاکرات داشته باشیم.قطعا ما مذاکرات خوبی را سپری کرده‌ایم و منتظر اتفاق های خوبی هستیم.من مدیر عامل باشگاه استقلال هستم و خیلی در مباحث فنی وارد نمی شوم اما قطعا در پست‌هایی که ضعیف باشیم، بازیکن جذب می کنیم.

بیشتر بخوانید :

سعادتمند : از بن‌بست‌ها خارج و مسیر کهکشانی را طراحی و تبیین نماییم

سعادتمند : اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر اقدام کرده‌ایم

سعادتمند : در طول دوران 32 سال مدیریتم هیچ قولی نداده‌ام