ادموند بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد

تا زمانی که برانکو در تیم بود، ما هر سال شاهد تغییرات آنچنانی در بین بازیکنان نبودیم و زمانی هم که کالدرون و گل‌محمدی به تیم آمدند، این راه ادامه پیدا کرد و قهرمانی امسال پرسپولیس مقتدرتر از سال‌های گذشته رقم خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ادموند بزیک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : ثبات مدیریت خیلی در موفقیت یک باشگاه تأثیرگذار است. پرسپولیس در این چند سال شاید چندین مدیرعامل عوض کرد و از لحاظ مدیریتی مشکلات عدیده‌ای داشت، ولی در مدتی که برانکو در این تیم بود تمام کارهای تیم را مدیریت کرد و تمام کارها سر جای خودش انجام می‌شد.

وی ادامه داد: وقتی برانکو وارد پرسپولیس شد، هیچ چیز سر جای خودش نبود و سرمربی کروات سرخپوشان همه چیز را از نو ساخت. او نوع نگرش بازیکنان را عوض کرد و شخصیت قهرمانی را در پرسپولیس ایجاد کرد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نکته حائز اهمیت این است که بازیکنان هم این تغییرات را پذیرفتند و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کردند و نتیجه زحمات‌شان را با چهار قهرمانی پشت سر هم گرفتند.
بزیک با یادآوری اینکه در این سال‌ها اسکلت اصلی پرسپولیس حفظ شده است، تصریح کرد: تا زمانی که برانکو در تیم بود، ما هر سال شاهد تغییرات آنچنانی در بین بازیکنان نبودیم و زمانی هم که کالدرون و گل‌محمدی به تیم آمدند، این راه ادامه پیدا کرد و قهرمانی امسال پرسپولیس مقتدرتر از سال‌های گذشته رقم خورد.

بیشتر بخوانید :

ادموند بزیک: مشخص است قهرمان لیگ چه تیمی است

بزیک : پرسپولیس در خط حمله فقیر نیست / کالدرون به ارنج اصلی رسیده است