جواب تند شجاع خلیل زاده به مجری شبکه یک

پس از توهین مجری شبکه یک به قهرمانی پرسپولیس با واژه معروف«بابا مسعود» بازیکن متعصب این تیم نسبت به منتقدان واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شجاع خلیل زاده در اینباره گفته است:

حسادت بخشی از کسب و کار عده‌ای در جامعه شده و متاسفانه این فقر فرهنگی، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد. شنیده بودم به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند اما ندیده بودم که برخی برای لوث کردن قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس، آنتن تلویزیون ملی کشور را با سکوهای هواداری اشتباه بگیرند و کری‌های سخیف و بی‌مایه بخوانند. روی صحبت من به همه کسانی است که با چنگ زدن به این مهملات، به ‌دنبال گدایی محبوبیت، لایک و فالوور هستند؛ آقایان! جام را به بها می‌دهند نه به بهانه! وجدانا خودتان از این حرف‌های بی سر و ته خسته نشدید؟! ببینید لیورپول که قهرمان شد حتی رقبای دیرینه و سنتی‌اش هم به این تیم تبریک گفتند و تونل افتخار درست کردند. بارسلونا با آن همه دشمنی دیرینه قهرمانی ریٔال را تبریک گفت اما اینجا برخی‌ها برای دیده شدن حتی شعور را هم نادیده می‌گیرند؛ تبریک گفتن پیشکش‌شان!
آقایان! ما برای رسیدن به این افتخارات، بدون عذر و بهانه تلاش کردیم اما انگار برخی از رقبا به نق زدن‌های بی‌جهت عادت کرده‌اند! به این روش ادامه بدهید؛ ما هدف‌های بزرگتری داریم؛ هواداران پرسپولیس لایق بهتر از اینها هستند.

انتهای پیام /