سید جلال و بازیکنان طلبکار تخفیف نمی دهند

سیدجلال حسینی به عنوان نماینده این بازیکنان اعلام کرده است به هیچ وجه حاضر به تخفیف نیستند و باید پول آنها پرداخت شود. همچنین علیرضا بیرانوند هم حاضر به بخشش طلب خود با وجود رفتن به آنتورپ بلژیک نشده است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، علی علیپور و علیرضا بیرانوند بازیکنانی هستند که پاداش های قهرمانی های فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند و از مهدی رسول پناه خواسته اند تا آنها را تا پایان فصل جاری بپردازد. خواسته ای که ابتدا با مخالفت رسول پناه روبرو شد و سرپرست سرخپوشان از این هفت نفر خواست تا از حق خود بگذرند. موضعی که ابتدا مخالفت و سپس عصبانیت بازیکنان مورد اشاره را به همراه داشته است.

سیدجلال حسینی به عنوان نماینده این بازیکنان اعلام کرده است به هیچ وجه حاضر به تخفیف نیستند و باید پول آنها پرداخت شود. همچنین علیرضا بیرانوند هم حاضر به بخشش طلب خود با وجود رفتن به آنتورپ بلژیک نشده است

به نظر می رسد مهدی رسول پناه هم چاره ای جز پرداخت این مطالبات ندارد اما اگر بخواهد مقاومت کند و دلیل موجهی برای مقاومتش نیاورد، ممکن است بحران مالی جدیدی به بحران های مالی پرسپولیس اضافه شود. باید دید رسول پناه در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت چرا که همه منتظر تصمیم سرپرست باشگاه پرسپولیس هستند!

بیشتر بخوانید :

مرزبان : آرامش پرسپولیس مدیون کریم باقری است

سیدجلال: وزیر ورزش به قهرمانی پرسپولیس چه کمکی کرده؟

انصراف پرسپولیس از جام حذفی حقیقت دارد؟