پایه های متزلزل قلعه نویی و مجیدی در سپاهان و استقلال

برای نیمکت هر دو تیم گزینه‌های مختلفی مطرح شده اما مدیران هر دو باشگاه، هر گونه تصمیم‌گیری را به آخر فصل موکول کرده‌اند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال اگر چه از فرهاد مجیدی در مصاحبه‌هایش حمایت کرده اما هیچوقت نگفته او فصل آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود.
آخرین صحبتهای سعادتمند درباره مجیدی را از قول کانال رسمی باشگاه استقلال برایتان نقل می‌کنیم:” بار‌ها گفته‌ام که در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی‌های حساسی داریم. هم من و هم هیئت مدیره از ایشان حمایت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم با همین کادر فنی سهمیه آسیا را کسب کنیم و در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم.”
سعادتمند با این صحبتها نشان داده که منتظر نتایج استقلال در بازیهای باقیمانده در لیگ و جام حذفی است تا بعد از آن درباره فرهاد مجیدی تصمیم گیری کند.
مشابه این سیاست در باشگاه سپاهان پیگیری می‌شود. آنها هم اگر چه برانکو را برای فصل بعد زیر نظر دارند اما فعلا فقط از امیر حمایت می‌کنند و می‌گویند تا پایان فصل هیچ صحبت جدیدی در این زمینه نخواهند داشت.
همین ساعاتی قبل بوده که سخنگوی سپاهان به یکی از خبرگزاری‌ها گفته: سرمربی ما امیرقلعه‌نویی است و از او تا پایان فصل حمایت می‌کنیم. تمرکز ما روی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است و همه اعضای مجموعه سپاهان برای نتیجه‌گیری و موفقیت در این مسابقات یکدل شده‌اند و تلاش می‌کنند.
قطعا اگر سپاهان به دنبال ادامه همکاری با امیر بود از مدتها قبل قرارداد او را برای فصل بعد تمدید می‌کرد اما آنها منتظر آخر فصل و نتایج سپاهان در لیگ و جام حذفی هستند تا بعد از آن درباره ادامه همکاری با او تصمیم گیری کنند.
البته سالهاست در فوتبال ایران، این حمایتها و مصاحبه‌های حمایتی را نباید جدی گرفت.