نیکبخت: وزارت ورزش بین استقلال و پرسپولیس فرق می گذارد

همه بچه های استقلال با هم زحمت کشیدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. خوشبختانه شرایط استقلال بهتر شده و امیدوارم استقلالی‌ها بتوانند سهمیه آسیا را کسب کنند

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت : استقلال شانس قهرمانی‌اش در جام حذفی زیاد است و به نظر من این شایستگی را دارد که قهرمان شود. امیدوارم آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دهند .قرار نیست یک بازیکن همیشه گلزن باشد و خیلی مواقع می تواند در زمین موثر باشد که قایدی فکر کنم بازی تاثیر گذار خود را درون زمین دارد.همه ما باید از مجیدی حمایت کنیم. او برای کسب نتیجه نیاز به روحیه دارد و حمایت استقلالی‌ها می تواند به مجیدی بیشتر کمک کند. امیدوارم او بتواند استقلال را به اقتدار لازم برساند.

طی سال های اخیر شاهد رفتارهای تبعیض آمیز از سوی وزارت ورزش بودیم و هواداران استقلال حق دارند که از این بابت ناراحت باشند. یا پول بیشتر به پرسپولیس داده شد و یا در حفظ بازیکنان کلیدی یا مربی این تیم بیشتر تلاش شد اما مربی استقلال یا بازیکنان کلیدی این تیم به راحتی از استقلال جدا شدند و تلاشی برای حفظ آنها صورت نگرفت‌. این تبعیض‌ها به هر حال مشخص بوده و هواداران استقلال حق دارند از این مسائل ناراحت باشند.