خبیری: با حضور هواداران پرسپولیس در جشن پوکر قهرمانی مخالفت شده

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس: هواداران پرسپولیس در جشن قهرمانی مشارکت خواهند داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه‌ای که امروز در سازمان لیگ برگزار شد گفت: به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای که برای برگزار مراسم اهدای جام قهرمانی برگزار شد رفتم. علاوه بر جلسه خوبی که با آقای حیدر بهاروند برگزار کردم در جلسه با آقایان کشوری، مهدی و بهمنی حاضر شدم تا در خصوص مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر نوزدهم تبادل نظر صورت بگیرد. بعد از این جلسه مقرر شد که جام قهرمانی بعد از بازی با ذوب‌آهن که اتفاقا شب عید غدیر خم هم هست به پرسپولیس اهدا شود. از آنجایی که بازی با سایپا شب اول ماه محرم برگزار می‌شود و به دلیل این که قصد داشتیم حرمت این ماه عزیز حفظ شود به همین خاطر مراسم اهدای جام در شب بازی با ذوب‌آهن انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا هواداران به صورت محدود مجاز خواهند بود در این مراسم حضور پیدا کنند یا نه ادامه داد: همان طور که می‌دانید شیوع ویروس کرونا روند خطرناکی دارد و از آنجایی که ستاد مقابله با کرونا با این موضوع مخالفت کرد به همین دلیل هواداران عزیز حتی به صورت محدود هم نمی‌توانند برای این مراسم در ورزشگاه آزادی حاضر شوند. البته واقعا از این موضوع ناراحت هستیم چرا که خیلی دوست داشتیم جشن قهرمانی تنها پوکر تاریخ فوتبال ایران با حضور حداکثری هواداران همراه باشد که متاسفانه این طور نخواهد شد. این حسرت به دل همه ما ماند اما مطمئنا هواداران مثل همیشه از راه دور به تیم انرژی خوبی می‌دهند و همین که لبخند رضایت آنها را ببینیم برای همه ما کافی است.

خبیری افزود: خوشبختانه سازمان لیگ فوتبال برنامه‌های خیلی خوبی برای برگزار این بازی و جشن قهرمانی دارد. از آنجایی که این مراسم با شب عید غدیر هم تلاقی دارد به همین خاطر این موضوع را به فال نیک خواهیم گرفت. مطمئنا جشن باشکوهی در حد و اعتبار پرسپولیس برای این مراسم برگزار خواهد شد.

وی در پایان درباره فراخوانی که برای مشارکت هواداران در طراحی پیراهن جشن قهرمانی صادر خواهد شد اظهار داشت: این طرح خیلی خوبی است که از سوی شرکت آتیه داده پرداز و باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد. مطمئنا با این طرح، هواداران هم در جشن قهرمانی مشارکت خواهند داشت و قطعا اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

انتهای پیام/