دیاباته: برای فصل بعد قانونا بازیکن استقلال محسوب می شوم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران: قراردادم با استقلال ۲ ساله است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شیخ دیاباته،‌ مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: من با استقلال قرارداد ۲ ساله منعقد کرده ام و برای فصل بعدهم به طور قانونی بازیکن استقلال محسوب می شوم. من مدتی از تمرینات دوربودم چون با اجازه باشگاه برای تولد دخترم به فرانسه رفته بودم، به همین دلیل قدری از آمادگی دور شدم اما بعد از بازگشت به ایران تمرینات اختصاصی را در ورزشگاه انقلاب انجام دادم تا زودتر بتوانم در ترکیب استقلال بازی کنم. خوشبختانه این پروسه به موقع طی شد و من موفق شدم خودم را در کمترین زمان ممکن به آمادگی برسانم. الان شرایط خوبی دارم و به همراه دیگر بازیکنان تلاش می کنیم وضعیت استقلال را در لیگ بهتر کنیم.

تلاش دیاباته برای آقای گلی

وی ادامه داد:‌ همه بازی ها مهم است اما بازی با سپاهان اهمیت بیشتری دارد چون جایگاه مارا در رتبه دوم تثبیت می کند. باید سعی کنیم۳ امتیاز این بازی را بگیریم تا برای دومی در لیگ شانس بیشتری داشته باشیم. موفقیت استقلال برای من و هم تیمی هایم اهمیت بیشتری دارد اما برای رسیدن به آقای گلی لیگ هم تلاش می کنم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ میدهداماتلاش من برای رسیدن به این جایگاه قطعی است و در بازی های بعدی سعی میکنم به گلزنی ادامه دهم.

قرارداد ۲ ساله شیخ با استقلال

او افزود: درباره قرارداد هم باید بگویم من با استقلال قرارداد ۲ ساله منعقد کرده ام و برای فصل بعدهم به طور قانونی بازیکن استقلال محسوب می شوم. من ایران را دوست دارم و برای مردم ایران ارزش و احترام بسیار زیادی قائلم و دوست دارم به بازی در استقلال ادامه بدهم، اما همه چیز بعداز پایان فصل مشخص می شود و باشگاه استقلال که باید درباره من تصمیم بگیرد چون من با استقلال قرارداد دارم وتحت قرارداد با این باشگاه هستم.

انتهای پیام/