نبرد حساس هفته؛ قلعه‌نویی از راه دور، استقلال را شکست می‌دهد؟

هفته بیست و هفتم لیگ برتر از شب گذشته آغاز شد و با توقف مدعیان کسب مقام نایب قهرمانی دیدار حساس استقلال و سپاهان حساس تر از قبل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استقلال تهران که چند روز پیش توانست با حساب دو بر صفر از سد پارس جنوبی جم عبور کند امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهانی خواهد رفت که حال و روز چندان خوشی ندارد. سپاهانی ها برای دیدار امشب سروش رفیعی و احتمال زیاد شایان مصلح را در اختیار ندارند اما نگرانی هواداران این تیم غیبت امیر قلعه نویی است که به دلیل فشار عصبی چند روزی رادر بیمارستان بستری بود و حالا به توصیه پزشکان نباید در این مسابقه حساس روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد.

ژنرال اما گفته از طریق زمینی به تهران می آید و روی نیمکت می نشیند اما عواقب کار با خودش است که سلامتی او شاید به خطر بیوفتد به همین خاطر او به تهران می آید و با رایزنی مربیان و کادر پزشکی از روی سکوها هدایت تیمش را برعهده می گیرد. شاید هم به دلیل نامساعد بودن حال امیر، او از منزل و گوشی همراه با کادر فنی در ارتباط باشد. سپاهان اگر در این مسابقه شکست بخورد شاید حتی شانس کسب سهمیه اسیایی را نیز از دست بدهد.

در آن سو اما شرایط استقلال کمی بهتر شده و با بازگشت دیاباته، مجیدی امیدوار است تا درخشش این بازیکن برای سومین مسابقه پیاپی نیز ادامه داشته باشد تا علاوه بر رسیدن به صدر جدول اقای گلی، استقلال را نیز از کسب مقام دوم امیدوارتر از قبل کند.