انتقاد کاپیتان سابق استقلال:« جرات نمی‌کنم به پرسپولیس و یحیی تبریک بگویم!»

فضای مجازی مدت‌ها است که به شکل آزاردهنده‌ای از سوی ادمین های نوجوان سمت و سوی بدی گرفته است و بازیکنان و پیشکسوتان نیز بارها مورد توهین و فحاشی کاربرها در این فضا قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ چندی پیش بود که محمود فکری به عنوان کارشناس در یکی از برنامه های تلویزیونی حضور یافت و گفت باشگاه استقلال نباید اشکال ها و ایرادات تیمی خودش را همیشه گردن دیگران بیاندازد و نباید ارزش فنی یک تیم چون پرسپولیس را زیر سوال برد.

بعد از این اتفاق بود که توهین های بی سابقه ای به پیشکسوت استقلال از سوی برخی کاربرها شد. فکری حالا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش اعلام کرد به دلیل آلوده بودن فضای مجازی نمی تواند به دوستش تبریک بگوید:« متاسفانه الان فضای بی احترامی در جامعه ما به وجود آمده که همه ما را اذیت می‌کند. این فضا طوری است که به من محمود فکری که ۱۴ سال در استقلال بازی کردم و سه سال به عنوان مربی در این تیم بودم، اجازه نمی‌دهند اظهارنظری درباره استقلالی بودنم بکنم یا اینکه بخواهم به دوست عزیزم یحیی گل محمدی به خاطر قهرمانی تیمش تبریک بگویم. امیدواریم فضایی را به وجود بیاوریم که فضای دوستی و رقابت سالم باشد و همه از این فضای سالم و پاک لذت ببریم».