پاشازاده : باید تیم مطبوعاتی، ضد مین و جاسوسی هم داشته باشم

بازی خوبی بود و از اول بازی کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم به گل‌شان نزدیک شویم، دو گل بزنیم و بر حریف غلبه کنیم؛ خیلی بیش‌تر باید گل می‌زدیم و البته یکی دو ضربه خوب هم حریف داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت : معمولا برای بازی‌های داخل خانه صحنه‌های مشکوک را به تیم میزبان می‌دهند ولی به میهمان هم نگاه می‌کنند اما در خانه‌مان هم این برعکس است و به نفع ما نمی‌گیرند؛ داور یک سری خطاها را می‌گرفت که اصلا مساله خاصی نبود و همان پنالتی که در سیرجان به ضرر ما پنالتی گرفتند در اینجا پشت محوطه حریف روی بازیکنان ما خطا کردند و بازیکن حریف جوری زد که خودش هم افتاد و نتها خطا نگرفتند بلکه خطای بازیکن ما گرفته شد.

سخت‌ترین روزهای فوتبال من بوده است

سرمربی شاهین بوشهر درباره صحبت‌های چند روز اخیر مصطفی ماهی در خصوص او در رابطه با دوپینگ این بازیکن گفت: در سه روز گذشته سخت‌ترین روزهای فوتبال من بوده است چرا که خواستند اسمم را خراب کنند و دنبال این بودند که حاشیه درست کنند؛ قبل از این هم گفتم که این‌ها تاثیری روی من نخواهند داشت. از سه روز قبل به بازیکنان من زنگ زدند که از طریق پلیس فتا هم شماره‌های‌شان را پیدا کردیم و پیگیری می‌کنیم.

مصطفی ماهی انسان ساده و بچه روستا است

وی افزود: فقط من را ترور نکردند و به من فشار زیادی آوردند؛ مصطفی ماهی انسان ساده و بچه روستا است و خودش این حرف‌ها را نمی‌زند. من مربی و کارم در زمین است و هر جا هم رفته‌ام هر کسی هر چیزی که مصرف می‌کند چون مسوولیتش با دکتر است باید اعلام کند و اگر اعلام نکند مشکل خودش است. اتهام زدن که یک آمپول باعث آن جواب تست دوپینگش شد. می‌خواهم به بعضی‌ها بگویم این بچه را اذیت نکنید و خیلی نامردید.

در تیم ملی حقم را خوردند چیزی نگفتم

مهدی پاشازاده همچنین درباره کارنامه فوتبالی خود گفت: من برای فوتبال این مملک زحمت و بدبختی کشیدم؛ در تیم ملی حقم را خوردند چیزی نگفتم، مصدوم شدم و گفتند باید خداحافظی کنید اما با دو پارگی رباط صلیبی دوباره بازی کردم و رفتم اروپا و هفت سال در زمین فوتبال بودم. این‌ها ارزشی نداشت؟ اولین نفری بودم که در آلمان مدرک مربی‌گری گرفتم و به این مملکت آمدم. با پنج تیم قهرمان شدم و تیم نساجی را جوری بستم که بعد از رفتنم با این که نتیجه نمی‌گرفتند اما هفت هفته تیم در صدر جدول قرار داشت. چهار روز سرمربی تیم لیگ برتری شدم و این حرف و حدیث‌ها را به وجود می‌آورند. واقعا اینقدر برای شان سخت است؟

این ماجرا یعنی چی؟ از کجا می‌آید؟

او افزود: گفتم حرفم را در زمین می زنم و این کار را هم کردم؛ زورتان در زمین به من نمی‌رسد و دو هفته است که اینجا هستم و این فوتبالی است که شاهین باید بازی کند. تیمی که از هر تیم چند گل می خورد را کاری کردم که در زمین حریف این کار را می‌کند. پارس جنوبی از نظر مهره خیلی از ما بهتر است و این مهاجمی که امروز به زمین فرستادم را از امید ها آوردم و دو روز است با ما تمرین می‌کند. کار باید اصولی باشد و یک ذره هم وجدان داشته باشید. انگار باید تیم مطبوعاتی، ضد مین و جاسوسی هم داشته باشم. کار ما معلمی است؛ من تهمتی نمی‌زنم ولی چگونه می‌شود قبل از بازی این همه به ما تلفن می‌زنند و می‌گویند دوپینگ می‌کنید، قرص می‌خورید و آمپول می‌زنید. این ماجرا یعنی چی؟ از کجا می‌آید؟

شاهین که بودم هم سه بار آمدند و تست گرفتند

او درباره حضور افسران ضد دوپینگ در بازی تیمش گفت: ما خودمان گفتیم بیایند و خواهشا هر بازی که ما انجام می‌دهیم اینجا بیایند؛ شاهین که بودم هم سه بار آمدند و تست گرفتند. می‌خواهم بگویم چرا وقتی زورشان نمی‌رسد و این فرهنگ اشتباه را داریم که وقتی کسی موفق می‌شود پشتش حرف می‌زنیم تا او را پایین بکشیم. این کار را نکنیم و یاد بگیریم. من اول بازی سمت هیچ مربی نمی‌روم اما آخر بازی شش گل هم بخورم می روم و به حریف تبریک می‌گویم. سعی نکنید نتایج بازی را بیرون زمین رقم بزنیم؛ در این سه روز سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام بود و حتی وقتی در تیم ملی به ناحق روی نیمکت قرار گرفتم این‌قدر ناراحت نبودم. در این سه روز با اسم من بازی کردند و کاری کردند که تیم من تضعیف شود و متاسفانه یک سری از رسانه‌ها به این مساله دامن زدند. من عاشق این کار هستم و بروند هر کاری که می خواهند انجام دهند و به خدا واگذارشان می کنم.

حتما در بازی‌های آینده هم بهتر از این می‌شویم

او درباره بازی تیمش با پارس جنوبی گفت: از تیمم به طور کامل راضی بودم و یک جایی هم تیم حریف فشار می‌آورد چرا که باتجربه بود؛ ما درست دفاع کردیم و شانس تک به تک به حریف ندادیم و آن‌ها سعی کردند در ضربات ایستگاهی یا کنارها حمله کنند که دفع کردیم و به هر حال از لحاظ بدنی با این که از دیگر تیم‌ها عقب هستیم خوب بودیم. هفته پیش گفتم که هفته بعد باید 20 تا 30 درصد بهتر شویم و حتما در بازی‌های آینده هم بهتر از این می‌شویم. برای من نیمه اول بازی بعدی خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید :

پاشازاده : از این کارها و حرف ها واقعا خجالت بکشید

باشگاه گل‌گهر: حرف‌های پاشازاده حاکی از کمبود تجربه است

پاشازاده : عوامل خودی در حال تخریب استقلال هستند