استقلال و پرسپولیس آماده؛ یک دربی جذاب در راه است؟

رقابت های لیگ نوزدهم هفته های پایانی خود را سپری می کند. پرسپولیس قهرمانی اش را مسجل کرده و استقلال هم برای نایب قهرمانی می جنگد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،آبی های پایتخت موفق شدند با پیروزی شب گذشته برابرسپاهان 48 امتیازی شوند و حالا در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برترشانس اول نایب قهرمانی محسوب می شوند. هرچند تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و فولاد خوزستان به ترتیب با 46 – 45 – 44 – 43 امتیاز در تعقیب استقلال هستند اما شاگردان فرهاد مجیدی در بازی شب گذشته نشان دادند به سطح خوبی از آمادگی رسیده اند.
استقلال و سپاهان 20 مرداد در تهران بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند و برنده این مسابقه در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از سه تیم پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان می رود. در صورت پیروزی استقلال برابر سپاهان، هواداران میلیونی آبی و قرمز خود را در آستانه یک دربی مهیج می بینند و این در شرایطی است که 2 تیم بزرگ پایتخت این روزها روند خوبی دارند.
در صورت پیروزی استقلال برابر سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ممکن است نتیجه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی، به یک دربی ختم شود و در صورتی که استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی به هم برخورد نکنند هواداران باید منتظر نتیجه دیدار تیم هایشان در مرحله نیمه نهایی باشند تا در صورت پیروزی در این مرحله یک دربی هیجان انگیز را در فینال جام حذفی شاهد باشند.
البته همه تیم های باقی مانده در رقابت های جام حذفی به یک اندازه شانس قهرمانی دارند و این جام، جام شگفتی هاست. به طور مثال در دوره قبلی این مسابقات داماش از رقابت های لیگ 2 تا فینال جام حذفی رسید در فینال مغلوب پرسپولیس شد.