کرمانی‌مقدم: بازیکنان پرسپولیس با انگیز‌ه‌تر و متحد‌تر از استقلال هستند

لبته بازیکنان مصدوم استقلال هم نسبت به پرسپولیس بیشتر بود. ضمن اینکه فرهاد مجیدی مربی جوانی است و برای کسب تجربه به زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال استقلال هم با مجیدی بد نتیجه نگرفته است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : به نظرم پرسپولیس در زمان سرمربیگری گل‌محمدی حتی بهتر از زمان برانکو فوتبال بازی می‌کند. فوتبالی که پرسپولیس گل محمدی بازی می‌کند روانتر‌ و جذاب‌تر است. قهرمانی هم در این فصل حق پرسپولیس بود. در آنسو اما استقلال تغییرات مداومی در زمینه بازیکن و حتی سرمربی داشت.

وی افزود : البته بازیکنان مصدوم استقلال هم نسبت به پرسپولیس بیشتر بود. ضمن اینکه فرهاد مجیدی مربی جوانی است و برای کسب تجربه به زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال استقلال هم با مجیدی بد نتیجه نگرفته است. در آخرین بازی هم توانست 10 نفره تیم خوب سپاهان را شکست بدهد. البته بازیکنان پرسپولیس از نظر انگیزشی بهتر عمل کردند و متحد‌تر بودند. خرید بازیکن گران ضامن موفقیت نیست. پرسپولیس هم بازیکنان گران خارجی خرید که هیچ کارایی نداشتند از استوکس گرفته تا بازیکنان اوکراینی که به درد تیم پرسپولیس نخوردند اما جوانی مثل عبدی به میدان آمد و درخشید.

بیشتر بخوانید :

کرمانی مقدم : مدیر باید فوتبالی باشد

کرمانی‌مقدم: هدف مدیران پرسپولیس از دعوت برانکو و کالدرون به جشن سیاه کردن آن هاست

کرمانی‌مقدم: بستن تیم توسط مدیرعامل آماتوری است/پرسپولیس مهاجم خوب می‌خواهد نه مثل بودیمیر