گل محمدی برای رکورد بوناچیچ برای بقا می جنگند

شاگردان گل‌محمدی که قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده اند با خیالی آسوده گام به این دیدار می‌گذراند اما در طرف مقابل ذوب آهن به شدت به امتیازات هفته های پایانی نیاز دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،شاگردان بوناچیچ تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند و خطر سقوط را بیش از پیش پشت سر خود حس می‌کنند.

اشتباهات تاثیر گذار: پس از اشتباهات پرشمار محمدحسین ترابیان و کمک‌های او در دیدار با ماشین سازی که باعث شد بوناچیچ از یک پیروزی خانگی با ذوب آهن محروم شود، هفته گذشته این اشتباهات دوباره علیه سبزپوشان اصفهانی رخ داد تا هم بوناچیچ در حسرت پیروزی خانگی بماند و هم ذوبی‌ها در منطقه خطر و در جمع فانوس به دستان لیگ حضور داشته باشند.
حریف محبوب سرخ پوشان: پرسپولیسی ها تاکنون 7 پیروزی سه گله برابر ذوب آهن به دست آورده اند و علاوه بر آن یک بار با نتیجه 4-1 و بار دیگر هم با پیروزی شش گله، ذوب آهن را از پیش رو برداشتند.
محرومان: محمد نژاد مهدی از ذوب آهن تنها محروم این دیدار خواهد بود.
نتیجه بازی هفته گذشته: پرسپولیس مقابل نساجی با نتیجه 1_1 متوقف شد و ذوب آهن هم با نتیجه ای مشابه مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید.
نتیجه بازی رفت: پرسپولیس در بازی رفت با سه گل از سد ذوب آهن عبور کرد. مهدی ترابی(2 گل) و علی عليپور گلزنان آن دیدار بودند.
وضعیت در جدول‌: پرسپولیس با 63 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ذوب آهن با 26 امتیاز، دوازدهم است.
جمعه 17 مرداد 1399
پرسپولیس – ذوب آهن ساعت 20:30 ورزشگاه آزادی
داور: کوپال ناظمی
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی