آغاز دوباره چمپیونز لیگ/ دوئل دیدنی پپ و زیزو در اتحاد

ادامه بازی های دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، روز جمعه، 17 مرداد 1399 (7 آگوست 2020) مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019 از سر گرفته می شود و ادامه بازی های دور برگشت یک هشتم نهایی برگزار خواهد شد. تکلیف صعود پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، آتالانتا و لایپزیش به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده و چهار دیدار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود تا هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند.

? بیانکونری در اندیشه انتقام از لیون
? قهرمان سری آ و کابوس حذف در مقابل تیم هفتم لوشامپیونه

⚽️در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس ایتالیا و لیون فرانسه با هم روبرو میشوند.

?جمعه، 17 مرداد
? ساعت 23:30
? ورزشگاه: آلیانز استادیوم
? داور: فلیکس زوایر
⚽️ بازی رفت:1-0 به سود لیون

⚪️⚫️ یوونتوس قطعا کار مشکلی برای صعود به دور بعدی دارد.بیانکونری با توجه به نتیجه بد در خانه لیون و همچنین قدرت دفاعی تیم فرانسوی، باید نمایشی مطلوب ارائه کند تا بتواند از سد لیون عبور کند. باخت 1-0 برای یوونتوس یکی از بدترین نتایج بود چرا که گل نزدن در زمین حریف باعث می شود سرنوشت صعود در دست لیون باشد و پیروزی با اختلاف یک گل در صورت گلزنی لیون منجر به حذف یوونتوس می شود.
یوونتوس گرچه نهمین قهرمانی متوالی خود در سری آ را بدست آورد اما نمایش های ضعیفی در بازی های آخر خود ارائه داد.شاگردان ساری حالا مصمم هستند از حذف در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم هفتم لیگ فرانسه و رقم خوردن یک فاجعه جلوگیری کنند.قطعا کریستیانو رونالدو، چهره تاثیرگذار در بازی های لیگ قهرمانان می تواند مایه امیدواری یوونتوس باشد اما غیبت احتمالی پائولو دیبالا هواداران بیانکونری را نگران میکند.
لیون فرانسه با نیمه کاره ماندن لوشامپیونه ، در رده هفتم به کارش پایان داد و از راهیابی به مسابقات اروپایی فصل آینده بازماند. شاگردان “رودی گارسیا” سرمربی سابق رم ایتالیا برای راهیابی به یک چهارم نهایی اروپا انگیزه زیادی دارند. نتیجه بازی به نفع آن هاست و با متد تاکتیکی دفاع و ضدحمله، می خواهد صعودشان را در تورین قطعی کنند.
ماتیا دیشیلیو، داگلاس کاستا و سامی خدیرا به همراه پائولو دیبالا مصدومان یوونتوس هستند و یوسف کانه به همراه کنی تته غایبان احتمالی لیون محسوب میشوند.
در ۵ تقابل قبلی دو تیم یوونتوس ۳ بار برنده شده است،۱ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و بازی آخر دو تیم که دیدار رفت این مرحله بود را لیون به سود خود به پایان رساند.
یوونتوس تا کنون ۱۴ بار در خانه با تیمهای فرانسوی روبرو شده است که حاصل آن ۱۱ پیروزی و ۳ تساوی بوده و تاکنون در تورین به تیمهای فرانسوی نباخته است.

? رکورددار قهرمانی در اندیشه جبران مافات
? دوئل دیدنی پپ و زیزو در اتحاد

? جمعه ۱۷ مرداد
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: اتحاد
? داور :
⚽️ بازی رفت : ۲ بر ۱ به سود منچسترسیتی

⚪️ رئال مادرید قهرمان لالیگا به قصد انتقام بازی رفت راهی ورزشگاه اتحاد میشود تا نایب قهرمان لیگ جزیره را حذف کند.
بازی رفت 5 ماه قبل در سانتیاگو برنابئو با برتری 1-2 سیتی زنها به پایان رسید.در آن دیدار ابتدا شاگردان زیدان توسط ایسکو در دقیقه 60 پیش افتادند اما در ادامه گابریل ژسوس و کوین دی بروینه(پنالتی) توانستند نتیجه را برگردانده و سیتی را برنده کنند.
حالا رئال در ورزشگاه اتحاد باید دست به کار بزرگی زده و در غیاب سرخیو راموس کاپیتان خود منچسترسیتی را شکست دهد.پپ گواردیولا از زمان حضورش در منچسترسیتی ۱۰۹ بازی در ورزشگاه اتحاد انجام داده و فقط ۹ بار شکست خورده است که ۳ بار آن در چمپیونز لیگ بوده است.آخرین باخت من سیتی در UCL و در ورزشگاه اتحاد به سپتامبر ۲۰۱۸ برمیگردد که به لیون فرانسه باخت و پس از آن هیچ دیداری را واگذار نکرد.
منچسترسیتی فصل قبل در مرحله یک چهارم نهایی توسط تاتنهام حذف شد و در 5 دیدار رفت و برگشت مقابل تیم های اسپانیایی، فقط یک بار صعود کرده و در 4 بار اخیر حذف شده اند و حالا باید شانس خود را مقابل قهرمان لالیگا امتحان کنند.
دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی تاحالا 5 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم رئال مادرید 2 پیروزی بوده، ۲ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است و منچسترسیتی هم یک بار پیروز شده که آن هم در بازی رفت بوده است.
سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت و بنجامین مندی به دلیل محرومیت غایبان منچسترسیتی هستند و سرخیو راموس به دلیل محرومیت در کنار خامس رودریگز و گرت بیل که از سوی زیدان کنار گذاشته شده‌اند غایبان رئال مادرید هستند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: