سیدعباسی : نه پنالتی استقلال درست بود، نه گل اول آنها

گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی استقلال اصلا درست نبود.خطای واضح روی بازیکن ما در پشت محوطه جریمه استقلال گرفته نشد و همان توپ برگشت و به سود استقلال پنالتی اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، داوود سیدعباسی ، مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد اظهار داشت :همه چیز واضح روشن بود چون یکسری مسائل دیگر از دست سرمربی خارج است. بازیکنان ما هر چه او گفته بود در زمین اجرا کردند. گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی استقلال اصلا درست نبود.خطای واضح روی بازیکن ما در پشت محوطه جریمه استقلال گرفته نشد و همان توپ برگشت و به سود استقلال پنالتی اعلام شد. داوری جزئی از فوتبال است اما ما همیشه ضرر کردیم و همیشه به این اشتباهات احترام گذاشته‌ایم.

وی افزود : وقتی جلوی تیمی مثل استقلال که 6 امتیازی است بازی می‌کنید و آنها به تیم شما فشار وارد کردند طبیعتا این اتفاق می‌افتد. ما باید در ابتدای بازی مدیریت می‌کردیم و خوب هم کار کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. هر چند آن گل آفساید بود ولی نباید به حریف فرصت می‌دادیم. امتیاز این بازیِ 6 امتیازی به راحتی از ما گرفته شد. ما در طول فصل مشکل داشتیم ولی دوباره برگشتیم و باز هم سعی می‌کنیم حقانیت فوتبالی خودمان را ثابت کنیم.

بیشتر بخوانید :

سیدعباسی : تا سوت پایان بازی با استقلال می جنگیم

سیدعباسی :‌ اگر برگزاری لیگ مشکل آفرین است ، تعطیل شود بهتر است

سیدعباسی : ریسک برگزاری بازی ها از کرونا ترسناک تر است