خبیری: ما استادیوم را اجاره می‌کنیم ولی شرکت توسعه و تجهیز در آن تبلیغ می‌کند

کانون هواداران پرسپولیس مثل تمام بازی‌ها برای این دیدار هم یک برنامه فوق‌العاده داشت که قرار بود در سکو‌های طبقه پایین ورزشگاه آزادی تهران اجرا شود، اما متاسفانه شرکت توسعه و تجهیز سکو‌های طبقه پایین را از ما گرفت که بتواند خودش آنجا تبلیغات کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت : ما می‌خواستیم کمپ اسپایر که بهترین کمپ تمرینی کشور قطر است را رزرو کنیم. حتی مکاتبات لازم را هم شروع کرده بودیم، اما گویا AFC از طریق فدراسیون فوتبال اعلام کرده با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده، خودش محل تمرین، اسکان و بازی تیم‌ها را مشخص می‌کند. کانون هواداران پرسپولیس مثل تمام بازی‌ها برای این دیدار هم یک برنامه فوق‌العاده داشت که قرار بود در سکو‌های طبقه پایین ورزشگاه آزادی تهران اجرا شود، اما متاسفانه شرکت توسعه و تجهیز سکو‌های طبقه پایین را از ما گرفت که بتواند خودش آنجا تبلیغات کند. آن هم در ورزشگاهی که تحت اجاره ماست و پول آن را پرسپولیس پرداخت کردیم.

وی افزود :شرکت توسعه به سکو‌های ما هم رحم نکرد و حق پرسپولیس را تضییع و به ما اجحاف کرد. ما میزبان این بازی هستیم و ورزشگاه را اجاره کرده‌ایم، ولی شرکت توسعه بهترین جای ورزشگاه را که هم در عکس‌ها و هم در پخش تلویزیونی به خوبی پیداست را برای خود برداشته تا تبلیغ کند.

بیشتر بخوانید :

خبیری : از سازمان لیگ خواستیم در تهران به ما جام بدهند

خبیری: آقای نظری پول هایت را برای تبلیغ در انتخابات نگه دار + فیلم

خبیری: با حضور هواداران پرسپولیس در جشن پوکر قهرمانی مخالفت شده