شجاعیان چطور از لیست استقلال خارج شد؟

زمان نقل و انتقالات میان فصل مسئولان استقلال از کادر پزشکی این تیم استعلام می گیرند که چه زمانی می توانند از شجاعیان درون زمین استفاده کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،زمان نقل و انتقالات میان فصل مسئولان استقلال از کادر پزشکی این تیم استعلام می گیرند که چه زمانی می توانند از شجاعیان درون زمین استفاده کنند. ۱۹/ ۱/ ۹۹ تاریخ دقیقی است که کادر پزشکی به باشگاه استقلال برای به میدان رفتن شجاعیان اعلام می کنند. با این حال فرهاد مجیدی درخواست می کند نام شجاعیان از لیست خارج شود. او اعلام می کند که در یک ماه باقی مانده فرصت چندانی برای بازی کردن شجاعیان باقی نمی ماند و بهتر است نام وی از لیست خارج شود. مجیدی حتی کتبا خواستار خروج نام شجاعیان از لیست استقلال می شود‌.

بر خلاف این که گفته می شد حضور کریمی در امارات سبب شده بود تا استقلال ناگزیر شجاعیان را از لیست خارج کند، این بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال بوده و خروج شجاعیان از لیست استقلال بنا به درخواست کتبی مجیدی انجام گرفته بوده که حال با توجه به این که شجاعیان از لیست استقلال خارج شده بوده، آبی ها کار خیلی سختی برای صدور کارت او دارند و اگر فیفا با درخواست استقلال مخالفت کند، دیگر هیچ راهی برای صدور کارت شجاعیان باقی نمی ماند .

بیشتر بخوانید :

سعادتمند: از فدراسیون برای عدم صدور کارت داریوش شجاعیان به شدت گله‌مند هستم

امکان بازگشت شجاعیان به فهرست استقلال وجود ندارد

سعادتمند: برای اضافه شدن شجاعیان به لیست استقلال به فیفا نامه زدیم