لیگ قهرمانان اروپا | یوونتوس ایتالیا ۲ لیون فرانسه یک/ رونالدو با دبل از جام خداحافظی کرد

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان تیم فوتبال لیون فرانسه بود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال یوونتوس در مرحله برگشت رقابت های دور برگشت یک چهام نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف تیم لیون می رود که دیدار رفت را در فرانسه با حساب 1 بر صفر به این تیم واگذار کرده است.

فرانسوی ها امیدوارند با تکیه به پیروزی دور رفت یوونتوس را با بزرگانش پست سر بگذارند و به دور یک چهارم نهایی نیز صعود کنند .

تیم فوتبال لیون در همان ابتدای بازی موفق شد توسط ممفیس دپای گل اول را وارد دروازه یوونتوس کند و تیم لیون با احتساب بازی رفت 2 بر صفر پیش افتاد .

حملات یوونتوس تا دقیقه 42 بی ثمر ماند اما در این لحظه تیم یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد و کریستین رونالدو این توپ را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با حساب 1 بر 1 پایان یابد .

نیمه دوم تیم فوتبال یوونتوس تلاش زیادی انجام داد و رونالدو موفق سد با یک شوت زیبا دروازه تیم لیون را باز کند اما این گل برای ماندن بانوی پیر در جام کافی نبود چرا که لیون به دلیل کل زده در خانه حریف تیم پیروز محسوب میشد و در نهایت تیم لیون این بازی را با حساب ۲ بر ۲ در مجموع رفت و برگشت و با احتساب گل زده در خانه حریف پیروز شد و یوونتوس از لیگ قهرمانان حذف شد.

انتهای پیام/