پیروانی : پیراهن و مدال بیرانوند را کنار گذاشته ایم

به هواداران پرسپولیس و باشگاه بزرگ‌مان تبریک می‌گویم. چهارمین قهرمانی خیلی سخت بود و البته خیلی مهم که توانستیم به دست بیاوریم.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت : وی درباره اینکه تیمش مقابل ذوب‌آهن شکست خورد و اینکه حفظ روحیه تیم قهرمان سخت است، گفت: خیلی تلاش کردیم تا جام را هفته آخر اهدا کنند، اما به دلیل نزدیک شدن به ماه محرم نشد. با این حال حفظ روحیه تیم قهرمان سخت بود. به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و باید به بازیکنان و عوامل تیم خودمان هم تبریک بگویم که قهرمانی مهمی را به دست آوردند.

هر روز فشار و تنش داشتیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند قهرمان شدن آسان است، اما هر روز فشار و تنش داشتیم و منتظر خبرهای بد بودیم. مدیران قبلی هم باید بهتر عمل می‌کردند تا بازیکنان و کادر هر روز از من نپرسند که آیا کسر امتیاز می‌شود یا پنجره نقل‌وانتقالات بسته خواهد شد. به‌هرحال این تیم باید حفظ شود. این بازیکنان باید حفظ شوند و از طرفی به یحیی گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم که این قهرمانی را با تیم پرسپولیس به‌عنوان فرزند باشگاه کسب کرد.

پیروانی درباره اینکه ورزشکاران نیاز به انگیزه دارند تا بتوانند موفقیت کسب کنند، گفت: آرامش و انگیزه برای هر قهرمانی می‌تواند باعث رشد شود. آرامش باشد، انگیزه هم می‌آید. اگر از نظر ذهنی مشکل داشته باشید به هدف‌تان نمی‌رسید. به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم ورزشگاه آزادی هم به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است. این ورزشگاه سال‌هاست شاهد جشن قهرمانی ماست.

ما دنبال برگزاری بازی‌ها بودیم و لیگ برگزار شد

وی درباره لغو شدن تونل قهرمانی ذوب‌آهن برای پرسپولیس پیش از شروع مسابقه اظهار داشت: قرار بود تونل بزنند. در جلسه قبل از بازی این را گفتند، اما به یک باره پشیمان شدند. برخی تیم‌ها در مسئله کرونا به دنبال این بودند روبه‌روی ما بایستند تا لیگ برگزار نشود. منظورم ذوب‌آهن نیست، اما فشار روی ما زیاد بود. ما دنبال برگزاری بازی‌ها بودیم و لیگ برگزار شد تا قهرمانی را به هواداران‌مان تقدیم کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش چه شد، خاطرنشان کرد: دستیاران آقای برانکو طلب‌شان پرداخت شد و کمی از طلب برانکو را هم پرداخت کردیم. پنجره‌ها بسته نمی‌شود و کسر امتیاز هم نمی‌شود. شأن باشگاه پرسپولیس باید حفظ شود و این مسئله هم مربوط به مدیران گذشته بود.

سه روز پیش مجدداً تست دادیم

پیروانی درباره وضعیت تست‌های کرونای تیم پرسپولیس گفت: سه روز پیش مجدداً تست دادیم و جزو باشگاه‌هایی بودیم که پروتکل‌ها را رعایت کردیم. به جز یک بازیکن و دو نفر از عوامل کنار تیم، هیچ‌کس مبتلا نشد. امیدوارم همه بیماران و مبتلایان به کرونا هم بهبود پیدا کنند.

وی درباره حضور تیم پرسپولیس در جشن قهرمانی اظهار داشت: پیراهنی است که چهار جام روی آن نقش بسته و پشت آن هم عدد چهار نوشته شده است. بچه‌ها یکی یکی می‌آیند و آخرین نفر هم سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم جام را بالای سر می‌برد. ما دوست داشتیم که با پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببریم و تلاش هم کردیم. ما همیشه برای شادی هواداران پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

بیرانوند هم برای تیم ما خیلی زحمت کشید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند که راهی تیم آنتورپ شده است گفته مدال قهرمانی او را کنار بگذارند، گفت: بیرانوند هم برای تیم ما خیلی زحمت کشید. پیراهن و مدال او محفوظ است.

بیشتر بخوانید :

پیروانی: پرسپولیس در این فصل هم با کرونا می‌جنگید هم با غیر کرونا!

پیروانی : یحیی گل محمدی فرزند پرسپولیس است

پیروانی : چهارمین قهرمانی پیاپی شیرین است