لیگ قهرمانان اروپا|بارسلونای اسپانیا 3 ناپولی ایتالیا یک

تیم های فوتبال بارسلونا و ناپولی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:30 در نیوکمپ به مصاف هم رفتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی به دیدار تیم ناپولی ایتالیا رفت .

دیدار رفت دو تیم در ایتالیا با حساب 1 بر 1 خاتمه یافته بود و هر دو تیم برای پیروزی در این بازی به میدان آمدند هر چند که تیم فوتبال بارسلونا با یک تساوی بدون گل هم می تواند به مرحله بعد صعود کند .

نیمه اول :

دقیقه 10 بازی بر خلاف جهت بازی در زمانی که تیم ناپولی فشار بیشتری روی دروازه بارسلونا می آورد لنگلت روی یک ضربه سر دروازه تیم ناپولی را باز کرد .

دقیقه 23 لیونل مسی روی یک حرکت انفرادی موفق شد دروازه تیم ناپولی را برای دومین بار باز کند .لیونل مسی در این نیمه یکبار دیگر دروازه تیم ناپولی را باز کرد اما داور بعد از مراجعه به کمک داور ویدیویی به دلیل خطای هند آنرا نپذیرفت.

در دقیقه 42 لوئیس سوارز از روی نقطه پنالتی گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند .

در دقیقه 50 لورنسو اینسینیه از روی نقطه پنالتی دروازه تیم بارسلونا را باز کرد و این بازی در نیمه اول با حساب 3 بر 1 به سود بارسلونا پایان یافت.

نیمه دوم :
تیم فوتبال بارسلونا در این نیمه نیز موقعیت های زیادی داشت اما تو و میدان در اختیاز تیم ناپولی بود و در جریان بازی یک گل هم به ثمر رساند که داور آفساید اعلام کرد و در 15 دقیقه پایانی فشار های زیاد تیم ناپولی باز هم ثمر بخش نبود وبازی با حساب 3 بر 1 به سود بارسلونا و در مجموع 4 بر 2 به سود آبی اتاری ها به پایان رسید .

انتهای پیام/