پرسپولیس تاکنون چقدر به بشار رسن پرداخت کرده است ؟

بشار تا قبل از نیم‌فصل بابت قرارداد فصل جدیدش که 420 هزار دلار بوده،حدود 32 هزار دلار دریافت کرده بود این بازیکن که مطالبات فصل گذشته‌اش را گرفته، بعد از تعطیلات قرنطینه با حضور در باشگاه 100 هزار دلار دیگر هم به ‌صورت نقدی دریافت کرد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،بشار تا قبل از نیم‌فصل بابت قرارداد فصل جدیدش که 420 هزار دلار بوده،حدود 32 هزار دلار دریافت کرده بود این بازیکن که مطالبات فصل گذشته‌اش را گرفته، بعد از تعطیلات قرنطینه با حضور در باشگاه 100 هزار دلار دیگر هم به ‌صورت نقدی دریافت کرد تا دریافتی‌اش از پرسپولیس بابت لیگ نوزدهم به 132 هزار دلار برسد.حالا شنیده می‌شود این هافبک عراقی پیش از بازی با ذوب‌آهن 100 هزار دلار دیگر هم دریافت کرده تا حالا بیش از نصف قراردادش را دریافت کرده باشد.

آنطور که یک منبع آگاه در پرسپولیس گفته، این باشگاه باید 100 هزار دلار دیگر به او بپردازد و مابقی مبلغ قراردادش را هم در پایان بازی‌های لیگ و جام حذفی پرداخت کند.قرمزها امیدوارند با پرداخت 100 هزار دلار دیگر به رسن، او و مدیر برنامه‌هایش را راضی به مذاکره کنند. البته هنوز معلوم نیست در صورتی که این 100 هزار دلار پرداخت شود، رسن پای میز مذاکره می‌آید یا نه .

بیشتر بخوانید :

بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد

بشار رسن : چرا پول من را به برانکو دادید ؟

بشار رسن به باشگاه پرسپولیس نرفت