لیگ برتر فوتبال| استقلال ۲ – سپاهان صفر/ صعود بزرگ مجیدی بدون مهره های کلیدی

تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

ترکیب استقلال :

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان :

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی، کی‌روش استنلی

گزارش زنده

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیارش وحید هاشمیان از روی سکوها نظاره گر این دیدار هستند.

بازکنان تیم فوتبال استقلال و سپاهان در حال گرم کردن در زمین استادیوم آزادی هستند.

فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی پیش از شروع مصاف استقلال و سپاهان خوش و بش کردند.

بازی استقلال و سپاهان ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شد.

تکل محمد طیبی در دقیقه ۷ بازی روی مهدی قائدی در محوطه جریمه منجر به اعتراض فرهاد مجیدی شد که اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

ضربه نوک پای علی کریمی روی ارسال مهدی قائدی از سمت راست خط دفاعی سپاهان در دقیقه ۱۰ با واکنش خوب پیام نیازمند دفع شد.

مهدی قائدی در دقیقه ۱۶ با حرکتی تکنیکی مدافع سپاهان را در محوطه جریمه جا گذاشت اما ضربه او در چهارچوب نبود و با اختلاف به اوت رفت.

با تکل طیبی روی مهدی قائدی پس از نفوذ به محوطه جریمه در دقیقه ۲۴ توپ به اوت رفت.

نکته جالب توجه در تیم فوتبال سپاهان این است که امیر قلعه نویی بازوبند کاپیتانی را به جای کیانی به امید نورافکن داده است.

خطای شایان مصلح در دقیقه ۴۵+۴ که با دست مهدی قائدی را هل داد به جنجال در بازی و درگیری علی کریمی و مهدی کیانی تا حد زد و خورد منجر شد.

ارسال استقلالی ها در محوطه جریمه به مهدی قائدی رسید. برخورد شایان مصلح به کمر قائدی باعث شد تا داور اعلام پنالتی به سود استقلال کند.

ضربه پنالتی تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۴۵+۶ را وریا غفوری به جهت مخالف نیازمند و با شوتی قدرتمند و روی پا درون دروازه سپاهان جای داد.

ضربه ایستگاهی محمد محبی در دقیقه ۵۷ با واکنش حسین حسینی به کرنر رفت. ارسال از روی نقطه کرنر سپاهانی ها با واکنش بدون نقص حسینی دفع شد و در آغوش او جای گرفت.

شوت آرام علی کریمی در دقیقه ۵۹ در آغوش پیام نیازمند جای گرفت.

سرگردانی توپ درپی درگیری مهدی قائدی و مهدی زاده سبب شد تا توپ در محوطه جریمه سپاهان به میلیچ رسید و او هم با پاس دقیق خود توپ را به علی کریمی رساند. علی کریمی نیز بدون انجام کار اضافی با یک شوت بغل پای دقیق دروازه پیام نیازمند را در دقیقه ۶۱ در موقعیت تک به تک با او باز کرد.

پس از ضربه مهدی قائدی در دقیقه ۸۴ روی ارسال آرش رضاوند، توپ از زیر پای او رد شد و به نیازمند رسید.

واکنش خوب سید حسین حسینی روی ارسال حسینی از روی کرنر در دقیقه ۸۹ دوباره راهی کرنر شد.