میلیچ: پرسپولیس لیگ را برد؛ استقلال قهرمانی جام حذفی را می خواهد

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران: عده‌ای در باشگاه بدون دلیل خاصی من را باور ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هروویه میلیچ هافبک تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: در نیمه نهایی هستیم. می‌خواهم بگویم که اگر مانند دیشب بازی کنیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. به نظرم می‌توانیم بازی خوبی داشته باشیم و نگران بازی‌های بعدی نخواهیم بود. وقتی آماده باشیم می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس لیگ را برد، این را نمی‌شود تغییر داد. اما تلاش داریم در جام حذفی پیروز شویم و امیدوارم که همین‌طور هم بشود.فکر می‌کنم عده‌ای در باشگاه بدون دلیل خاصی من را باور ندارند. من تجربه زیادی برای حضور در تیم دارم و در بهترین باشگاه‌های اروپا و ایتالیا توپ زدم. نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد اما متاسفانه این اتفاق افتاده است. سخت تمرین کردم تا نشان بدهم که چه اندازه برای تیم می‌توانم مثمرثمر باشم و همه هم این را دیدند.

او افزود: مطمئن هستم که می‌توانیم جام را ببریم. شانس خوبی داریم. باید بینیم چه تیمی در نیمه‌هایی حریف ما قرار می‌گیرد. شانس خوبی برای لیگ قهرمانی آسیا داریم. البته الان یک امتیاز بیشتر نداریم ولی چهار بازی دیگر پیش رو داشته که مطمئنم می‌‌توانیم آن‌ها را ببریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: رمضانی: هدف استقلال قهرمانی در جام حذفی است