گفت‌وگویی متفاوت با طارمی؛ از تهدید به قتل در پرتغال تا عنوان آقای گلی لیگ!

مهدی طارمی بعد از کسب عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال حالا مشتریان زیادی دارد و با یک انتخاب درست می تواند جهش فوق العاده ای را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی لحظه؛ بعداز کسب عنوان اقای گلی طارمی در تیم ریوآووه حالا مشتریان دست به نقدی چون پورتو و اسپورتینگ لیسبون برای او آماده شدند. همچنین تیم فوتبال استون ویلا نیز که در هفته های پایانی موفق به بقا در لیگ برتر انگلیس شد نیز در یک قدمی جذب این بازیکن قرار دارد.

طارمی در گفت و گو با ایران ورزشی صحبت های جالبی را مطرح کرده است. هواداران اسپورتینگ لیسبون بعد از اینکه طارمی در دیدار مقابل تیمشان توانست سه پنالتی را از داور بگیرد او را با اسلحه تهدید به قتل کردند و گفتند اگر او را در خیابان ببینند خواهند کشت! طارمی اما در این گفت و گو واکنش جالبی نشان داده:«پنالتی گرفتن هنر بزرگی هست که خدا به من داده و سعی می‌کنم از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنم. من نشان داده‌ام که می‌توانم این کار را انجام بدهم و اتفاقاً به نفع تیمم هم هست. شما دیدید که همه این خطاها با ویدئو چک هم که چک می‌شد پنالتی صد درصد بود و کسی شکی روی اعلام آن نداشت. پس من چرا نباید از این استعداد به نفع تیمم استفاده کنم؟»

حال باید دید در ایام کرونایی مهدی طارمی به چه تیمی ملحق خواهد شد؟