علی علیپور: «فقط در یک صورت از پرسپولیس تیم محبوبم جدا خواهم شد!»

علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس در لیگ نوزدهم نتوانسته آنطور که باید در امر گلزنی موفق باشد و فقط با زدن 10 گل زده رتبه سوم برترین گلزنان ایران را در اختیار دارد. البته او امیدوار است در دو دیدار باقیمانده بتواند به شیخ دیاباته برسد و گوی سبقت را از او برباید.

به گزارش خبرنگار لحظه؛ این روزها شایعه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد و دلیل آن نیز واضح است؛ بدهی سنگین به برانکو و محرومیت توسط کمیته انضباطی فیفا. با این حال اما هر روز شایعات انتقال علیپور به یک تیمی اسیایی بیش از پیش مطرح شده است. مهاجم پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار ایران ورزشی اینطور پاسخ می تهد:« بله باشگاه چینی به من پیشنهاد داده و اتفاقاً خواهان حضورم به شکل جدی هم شده است. شرایط  قراردادی و پیشنهاد مالی ارائه شده و مباحث دیگری که با من مطرح ساختند خیلی خوب بوده اما من به آنها جواب منفی دادم».

در ادامه؛ علیپور می گوید فقط در یک صورت پرسپولیس را ترک می کند که یک پیشنهاد قابل قبول از یک تیم اروپایی داشته باشد وگرنه به قصد حضور در فوتبال یک تیم اسیایی اصلا از پرسپولیس جدا نخواهد شد چون شرایط پرسپولیس در بین تیم های اسیایی واقعا خوب است.