تعیین حریف بایرن در نیمه نهایی چمپیونز لیگ/ مچ اندازی پپ و رودی گارسیا در UCL

تقابل منچسترسیتی و لیون فرانسه در نگاه نخست قرعه آسان شاگردان پپ گواردیولا را به تصویر میکشد اما اتفاقات شبهای قبل چمپیونز لیگ نشان داده است که پیش بینی ها بر اساس نام و سابقه تیمها عموما درست از کار در نخواهد آمد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  نماینده فرانسه تنها تیمی در مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که با شکست موفق به صعود از مرحله یک هشتم نهایی شد. شاگردان “رودی گارسیا” در تورین و با نتیجه دو بر یک به یوونتوس باختند اما برد یک بر صفر در “ژرلاند” باعث صعود آنها شد.لیون دوبار هم در مرحله گروهی شکست خورده بود و اگر باخت هفته آخر بنفیکا در مرحله گروهی نبود، آنها اصلا از گروه خود صعود نمی کردند.

و اما نایب قهرمان لیگ جزیره مرحله گروهی در چمپیونز لیگ را بدون شکست پشت سر گذاشت و در یک هشتم نهایی هم هر دو بازی رفت و برگشت را از رئال قهرمان لالیگا برد تا صعودی مقتدرانه به یکچهارم نهایی داشته باشد.

لیون در فصل نیمه تمام لوشامپیونه به هیچوجه نتایج قابل قبولی نگرفت و زمانیکه فوتبال فرانسه در هفته بیست و هشتم پایان یافت عنوان نازل هفتمی را از آن خود کرد.آنها در دو فینال جام حذفی و اتحادیه فرانسه حضور پیدا کردند و هر دو جام را به پاریسن ژرمن واگذار کردند.

منچسترسیتی مقابل المپیک لیون

? شنبه ۲۵ مردادماه
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: خوزه آلوالاده ??
داور: دنی ماکلیه(هلند)??

منچستر سیتی در فصل تازه به پایان رسیده لیگ جزیره به عنوان نایب قهرمانی رسید. شاگردان پپ گواردیولا با ۱۰۲ گل زده عنوان بهترین خط آتش را در بین تیمهای ۵ لیگ مهم اروپایی را به دست آوردند و تیمی هجومی نشان دادند.

دو تیم لیون و منچسترسیتی فصل در مرحله گروهی دو بار به مصاف هم رفتند که نماینده فرانسه موفق شد در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی را شکست داده و در خانه هم مقابل شاگردان پپ گواردیولا به تساوی دو بر دو رسید تا به تیم پرستاره انگلیسی باج نداده باشد.حالا شاگردان رودی گارسیا در اندیشه شگفتی سازی و حضور در جمع ۴ تیم برتر UCL هستند. منچسترسیتی که فصل را در لیگ جزیره با نایب قهرمانی به پایان رساند فقط به فتح جام فکر میکند و میخواهد حریف بایرن در نیمه نهایی باشد.

نفرات تاثیر گذار دو تیم در دیدار امشب میتوانند کارتهای برنده گواردیولا و گارسیا باشند.در جمع سیتی زنها، گابریل ژسوس با ۶ گل زده بهترین گلزن تیمش در UCL است و ممفیس دیپای هلندی همین تعداد گل را برای لیون زده است.کوین دیبروین در چمپیونز لیگ ۲ پاس گل داده و در مقابل حسام عوار برای لیون ۳ بار در امر گلسازی مشارکت داشته است.دیگو لوپز سنگربان پرتغالی لیون ۳ کلین شیت را به ثبت رسانده است در حالیکه ادرسون برزیلی ۲ بار دروازه سیتی زنها را در لیگ قهرمانان اروپا بسته نگه داشته است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: