فرار برای تثبیت نایب قهرمانی / خودروسازان در بیم و هراس سقوط

امشب و در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، در حالی که تمام بازی ها هم زمان برگزار می شود، پسرانِ آبی پایتخت در آخرین دیدار خانگی خود در فصل جاری به مصاف پیکان تهران خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

وضعیت جدول
دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی قرار دارند.لحظه به لحظه این دیدار برای شاگردان عبدالله ویسی، اهمیت بالایی دارد.آن ها به خوبی می دانند در صورت شکست در برابر استقلال یکی از مدعیان سقوط به لیگ برتر خواهند بود.از طرفی آبی ها در سیزده دیدار آخر خود در ده فصل گذشته هرگز در برابر تیم پیکان شکست نخورده اند.استقلالی ها هم برای آن که سرنوشت نایب قهرمان لیگ برتر، کماکان در دست های خودشان باشد، به این پیروزی احتیاج دارند.فولاد و تراکتور دو تعقیب کننده اصلی آبی ها در راه کسب نایب قهرمانی می باشند.

وضعیت بازیکنان
اگر چه شیخ بدون محدودیت آبی ها اصرار دارد تا با حضور در این دیدار هم به استقلال و هم به آقای گلی خودش کمک کند اما تصمیم نهایی را فرهاد مجیدی می گیرد.تقابل مغانلو و دیاباته می توانست یک دوئل جذاب برای آقای گلی را رقم بزند.فرهاد می داند با توجه به بازی های پیش رو، نباید روی سلامت بازیکنان تازه از بند مصدومیت رها شده اش ریسک کند و این امر شانس بازی کردن را برای دیاباته، مطهری و اسماعیلی کاهش می دهد.

نحوه آرایش
احتمال اینکه آبی ها با همان آرایش ترکیبیِ بازی با سپاهان به میدان بروند و فرهاد مجیدی به ترکیب برنده دست نزند، بالا است؛اما فرهاد مجیدی می تواند با استفاده از بلبلی و خدا مرادی در ترکیب اصلی، آرایش ۳-۳-۴ مبتنی بر سرعت را هم امتحان کند.

فارغ از هر نتیجه ای، آبی ها با توجه به بازی های آینده خود، شرایط خاصی را سپری خواهند کرد و نیاز مبرمی به آرامش دارند.هواداران می توانند با صبوری و حمایت های خود، پشتیبان تیمی باشند که آماده یک نبرد طولانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می شود.

بیشتر بخوانید :

استقلال با تمام قوا مقابل پیکان می رود

دانشگر: خوشحالم منتقدان هم این استقلال را تحسین می‌کنند

مهدی: قرارداد شیخ دیاباته با استقلال از سازمان لیگ منتشر نشده