نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال گل گهر سیرجان – پرسپولیس تهران+فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس تهران قهرمان زود هنگام لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل تیم گل گهر سیرجان قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال میزبان قهرمان این رقابت ها بود .

پرسپولیس در این دیدار در حالی مقابل تیم گل گهر صف آرایی کرد که قهرمانی این تیم از 3 هفته قبل تضمین شده بود اما تیم گل گهر سیرجان برای بقا در لیگ برتر فوتبال البته با توجه به دیگر بازی ها باید در این بازی امتیاز کسب می کرد .

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی با شوک دقیقه 14 داور یعنی اخراج کمال کامیابی نیا همراه شد و با اخراج این بازیکن تیم گل گهر سوار بر بازی شد .

گل گهر در دقیقه 21 توسط ابراهیمی به گل رسید .

سید احمد موسوی برای گل گهر در دقیقه 39 گلزنی کرد و بازی دو بر صفر به سود میزبان شد .

نیمه دوم این بازی با یورش تیم 10 نفره پرسپولیس آغاز شد و این تیم در دقیقه 49 توسط علی علیپور به گل اول دست یافت و پس از آن احمد نورالهی موفق شد گل دوم را برای این تیم به ثمر برساند و بازی دو بر دو مساوی شد.

مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 92 گل سوم پرسپولیس را به ثمر رسانمد و در دقیقه 96 علی رضا ابراهیمی گل تساوی را به ثمر رساند تا این بازی پر گل و جذاب با حساب 3 بر 3 به پایان برسد .

انتهای پیام/