نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال منچستر سیتی – لیون +فیلم

درآخرین بازی از حرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم منچستر سیتی به مصاف لیون رفت .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال منچستر سیتی در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لیون رفت تا چهره چهارمین تیم نیمه نهایی و حریف بایرن مونیخ در این مرحله مشخص شود .

پیش از این تیم های پاری سن ژرمن ، لایپزیش و بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند.

نیمه اول :

تیم فوتبال منچستر سیتی در دقایق ابتدایی می توانست اولین گل را به ثمر برساند اما موفق نشد و خیلی زود متوجه شد که لیون تیمی خطرناک است که روی ضد حملات خوب عمل می کند اما دفاع نا مطمئن منچستر در دقیقه 24 روی فرار بازیکن تیم لیون جا ماند و دروازه این تیم توسط کورنت باز شد .

نیمه اول با همین گل به پایان رسید اما در نیمه دوم تلاش زیادی از سوی یاران پپ گواردیولا انجام شد این تیم بالاخره در دقیقه 69 موفق شد گل تساوی را روی حرکت زیبای رحیم استرلینگ و ضربه دقیق کوین دی بروینه به ثمر برساند .

تمایل به بازی تهاجمی در تیم منچستر باعث شد این تیم روی حرکت خوب موسی دمبله جا بماند و گل دوم لیون در دقیقه 79 به ثمر برسد .

شاگردان گواردیولا که چیزی بای از دست دادن نداشتند در ادامه باز هم حمله کردند اما این موسی دمبله بود که روی دفع توپ ناقص ادرسون موفق به دبل شد و گل سوم لیون را به ثمر رساند تا یک شگفتی دیگر رقم بخورد و لیون به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد .

پیش از این رئال مادرید،یوونتوس، بارسلونا و اتلتیکو مادرید با این جام خداحافظی کردند و بعد از این نیز در مرحله نیمه نهایی لیون به مصاف بایرن می رود و پاری سن ژرمن با لایپزیش روبرو خواهد شد.

این بازی ها روز های سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/