نیمه نهایی لیگ اروپا/ متخصص قهرمانی در دوئل با شیاطین سرخ/ جدال برای فینال

منچستریونایتد انگلستان و سویا اسپانیا در نیمه نهایی لیگ اروپا برای تعیین فینالیست اول این رقابتها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پس از حذف ۳ نماینده لالیگا از چمپیونز لیگ حالا ماتادورها سویا را در تورنمنت دوم قاره سبز دارند که با رسیدن به فینال آبروداری کند.تیمی که در یک دهه اخیر بیشترین قهرمانی را در این تورنمنت به دست آورده است.در طرف مقابل، منچستریونایتد قصد دارد فصلی را که خیلی خوب در لیگ جزیره به پایان رساند و سهمیه مستقیم چمپیونز لیگ را بدست آورد با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان برساند تا فصلی بیادماندنی را در خاطر هواداران خود به ثبت برساند ضمن اینکه حالا آنها هم تنها نماینده باقیمانده فوتبال جزیره در رقابتهای اروپایی هستند.

:es:سویا ۱۶ بازی متوالی است که رنگ شکست را ندیده و در ۳ بازی از ۴ بازی دور حذفی و همچنین دو دیدار از لالیگا ۵ کلین شیت متوالی را ثبت کرده است.شاگردان “یولین لوپتگی” با ۷۰ امتیاز، هم امتیاز با اتلتیکو مادرید رتبه چهارم لالیگا را بدست آوردند و سهمیه مستقیم چمپیونز لیگ خود را قطعی کردند.

منچستریونایتد لیگ جزیره را با ۶۶ امتیاز در رتبه سوم به پایان رساند و ۱۴ بازی آخر خود را بدون شکست به پایان رساند.شاگردان ” اوله گونار سولشیائر” با عبور از سد کپنهاگن دانمارک به نیمه نهایی رسیدند و تیمی کاملا آماده و سرحال هستند.

این اولین جدال دو تیم پس از حذف شدن شیاطین سرخ به دست سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 18-2017 محسوب می شود. بازی امشب بین دو تیمی برگزار می شود که قهرمان چهار دوره از پنج فصل اخیر گذشته لیگ اروپا محسوب می شوند.

منچستریونایتد با ۲۴ گل بیشترین گل زده در این فصل لیگ اروپا را دارد و در این میان “برونوفرناندز” با ۷ گل و ۴ پاس گل روی ۱۱ گل این تیم تاثیر بسزایی داشته است.در تیم سویا “لوکاس اوکامپوس” آرژانتینی با ثبت ۱۷ گل بهترین گلزن این تیم محسوب میشود.بازیکنی که با گل خود در مقابل وولورهمپتون باعث صعود نماینده اسپانیا به نیمه نهایی شد.

دوئل “سولشیائر” و “لوپتگی” روی نیمکت دو تیم را میتوان تقابل دو سبک متفاوت تاکتیکی دانست که البته به لحاظ برخورداری از مهره‌های موثرتر، کفه ترازو به نفع مربی نروژی سنگینی میکند اما اتفاقات دیدارهای اخیر چمپیونز لیگ نشان داد که این مورد، یعنی برخورداری از بازیکنان نامدارتر نمی تواند فاکتوری تعیین کننده برای پیروزی باشد.

 ?یکشنبه 26 مرداد 1399
?ساعت: 23:30
? ورزشگاه: راین انرژی/کلن آلمان
داور: فلیکس برایش (آلمان)
سویا مقابل منچستریونایتد

انتهای پیام/