وکیل فدراسیون فوتبال: رسیدگی در CAS منصفانه تر از رسیدگی در فیفا است

قبل از اینکه بخواهم احساسات را در صحبت های خود دخیلا کنم باید بگویم احتمال نقض رای در دادگاه CAS وجود دارد زیرا ما در این دادگاه از مزیت رسیدگی استماعی و احتمالا پنل قاضیان سه نفره بهره مند خواهیم بود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ،علی ملیح زاده درباره محکومیت فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت 6 میلیون و 200 هزار یورو به مارک ویلموتس اظهار داشت: ساعت 16 امروز بود که به ما ابلاغ شد رای اولیه این پرونده به مبلغ 6 میلیون و حدود 11 هزار یورو علیه فدراسیون صادر شده است اما نکته قابل اهمیت این است که رای مذکور قطعی و نهایی نیست. این رای 21 روز پس از ابلاغ گراندز آن قابل تجدیدنظر در دادگاه CAS است و قرار نیست فدراسیون فوتبال فردا پولی به مارک ویلموتس پرداخت کند و این رای قطعی و اجتناب ناپذیر باشد. رسیدگی در CAS متفاوت تر و منصفانه تر از رسیدگی فیفا است.

وی افزود :قبل از اینکه بخواهم احساسات را در صحبت های خود دخیلا کنم باید بگویم احتمال نقض رای در دادگاه CAS وجود دارد زیرا ما در این دادگاه از مزیت رسیدگی استماعی و احتمالا پنل قاضیان سه نفره بهره مند خواهیم بود.رای پرونده قابل تجدیدنظر در CAS و در موارد استثنایی دیوان فدرال سوئیس است. اینکه بگوییم فردا فدراسیون باید مبلغ را کارسازی کند در غیر این صورت دچار محرومیت می شود به هیچ وجه پایه علمی و دادرسی ندارد.