لیگ اروپا| تقابل نراتزوری با نماینده اوکراین/ شاختار سد راه اینتر در راه فینال

 در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا قهرمان اوکراین به قصد شگفتی سازی در مقابل نایب قهرمان ایتالیا قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،در یک نگاه کلی، اینتر ایتالیا نامدار تر از شاختار اوکراین است اما اتفاقات این روزهای فوتبال اروپا نشان داده است که رزومه تیمها در راه کسب پیروزی کمک چندانی به آنها نمیکند.

شاگردان “آنتونیو کونته” به خوبی می دانند در مقابل تیم سختکوش شاختار دونتسک اوکراین بهیچوجه کار آسانی نخواهند داشت.

نراتزوری فصل را با تنها یک اختلاف امتیاز نسبت به بیانکونری به اتمام رساند و نایب قهرمان سری آ شد.اینتر در ۴ دیدار آخر خود در لیگ ایتالیا کلین شیت کرد تا قدرت دفاعی خود را به رخ بکشد ضمن اینکه پس از آتالانتا دومین خط حمله برتر سری آ بود.

شاختار در لیگ اکراین

شاختار دونتسک اوکراین لیگ این کشور را با قاطعیت فتح کرد.آنها با ۸۲ امتیاز بالاتر از دیناموکیف ۵۹ امتیازی قهرمانی خود را جشن گرفتند.شاگردان “لوئیز کاستروی” پرتغالی بهترین خط حمله و دفاع لیگ اوکراین را داشتند و در کل یک کلاس بالاتر از تمامی رقبای داخلی نشان دادند.

شاختار بعنوان قهرمان اوکراین در چمپیونز لیگ پس از قرار گرفتن در رتبه سوم گروه خود در لیگ قهرمانان این فصل که در آن آتالانتا، دیناموزاگرب و منچسترسیتی نیز حضور داشتند به لیگ اروپا آمد. آنها به ترتیب در مراحل یک شانزدهم، یک هشتم و یک چهارم نهایی توانستند از سد بنفیکا، وولفسبورگ و بازل عبور کنند تا حریف نماینده ایتالیا در نیمه نهایی شوند.

رویای فینال لیگ اروپا

آنتونیو کونته به عنوان سرمربی به دنبال رسیدن به اولین فینال اروپایی خود است و طرفداران اینتر امیدوارند این مربی تیمشان را پس از 10 سال به یک فینال اروپایی برساند. لوئیس کاسترو هم قصد دارد دومین مربی تاریخ شاختار اوکراین لقب بگیرد که این تیم را به یک فینال اروپایی می رساند.

اینتر تا کنون ۲ بار و در دیدار های رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ با شاختار روبرو شده است که توانست در اوکراین ۲-۰ برنده شود. در ایتالیا نیز دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند.

اینتر تا کنون ۸ مرتبه به نیمه نهایی جام یوفا (لیگ اروپا) رسیده است در حالیکه شاختار تا کنون فقط یک بار در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ به دیدار نهایی جام یوفا رسیده است که در نهایت با شکست وردربرمن قهرمان شد.

دوشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: مرکور شیپل آره‌نا
داور: سایمون مارسینیاک
اینترمیلان مقابل شاختار دونتسک ??

انتهای پیام/