نقل و انتقالات | ترابی و مهدی قائدی در یک تیم کنار هم!

تیم فوتبال العربی قصد دارد بعد از عدم تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاع سه مهاجم جدید استخدام کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی لحظه؛ یکی از این بازیکنان که با شدت زیادی العربی به دنبال او است؛ سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا است که هفته گذشته نیز دروازه بایرن مونیخ را باز کرد. باشگاه العربی پیشنهاد قرارداد سه ساله به این بازیکن را داده که در صورت قبول کردن آن توسط سوارز او تا پایان فوتبالش در این تیم خواهد بود.

دیگر بازیکنی که این باشگاه به دنبال او است مهدی قائدی مهاجم استقلال است که در نیم فصل اول عملکرد خارق العاده ای از خود نشان داده است و با 9 گل زده در 28 مسابقه فعلا در بین 6 گلزن برتر لیگ قرار دارد. البته او در دوران استراماچونی اقتدار بیشتری داشت و در کنار دیاباته گلزنی می کرد.

مهدی ترابی دیگر بازیکنی است که مدیران العربی برای جذبش ابراز علاقه کرده‌اند. ترابی فصل درخشانی را همراه با پرسپولیس سپری کرده و نشان داده حتی به تنهایی هم می‌تواند نتیجه یک بازی را تغییر بدهد. همین مسأله مدیران العربی را به تکاپو انداخته تا برای جذب ترابی اقدام کنند. ترابی 25ساله این فصل 24 بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته، 2023دقیقه در زمین بوده و 11گل سرنوشت‌ساز برای این تیم زده. گل‌هایی که اغلب آنها سه امتیازی بودند و نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی پرسپولیس ایفا کردند.

اگر ترابی و قائدی در کنار هم قرار بگیرند زوج خط حمله خطرناکی برای این باشگاه ساخته خواهد شد.