نقل و انتقالات | هافبک تهاجمی تیم ملی ایران در یک قدمی انتقال به بشیکتاش ترکیه!

شاید بتوان سامان قدوس را یکی از بدشانس ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نامید. بازیکنی که می توانست این فصل هم در لیگ برتر فرانسه توپ بزند اما به دلیل نیمه تمام ماندن لیگ این کشور تیم آمیانه با قرار گرفتن در جمع سه تیم انتهای جدول به سری ب این کشور سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ سامان قدوس که برای فصل بعد نیز با تیم آمیان قرارداد دارد طبعا نمی تواند تیمش را ترک کند و در صورتی که تیم جدیدی پیشنهاد قابل قبولی را برای آمیان ارسال نکند او باید این فصل در سری ب لیگ فرانسه به میدان برود و طبعا از شرایط آرمانی و البته پیشنهادهای خوبی که می توانست به دستش برسد دور می شود. این بار اما یک پیشنهاد قابل قبول به سامان رسیده که از سوی تیم بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه است. سامان خودش علاقه دارد که این پیشنهاد رسمی شود و مذاکرات به صورت جدی آغاز شود.

قدوس در ارزیابی خود از آینده‌اش و در شرایطی که برنتفورد و بشیکتاش را خواهان خود می‌بیند، گفت: «وقتی تیمی مثل بشیکتاش به شما علاقه‌مند می‌شود خوشحال می‌شوید. من واقعاً خوشحالم و منتظر رسمی شدن این پیشنهاد هستم. من اطلاعاتی را از طرف مدیر برنامه‌هایم در اختیار دارم و در روزنامه‌ها نیز می‌خوانم تیم‌هایی به من علاقه‌مند هستند. انتظار دارم پیشنهاد بشیکتاش رسمی شود.»این مهاجم ایرانی با اشاره به اینکه نمی‌خواهد در لیگ دو بازی کند، گفت: «همه می‌خواهند در بهترین لیگ‌ها و بهترین تیم‌ها بازی کنند. من فصل گذشته نتوانستم خودم را نشان بدهم. بعد از بازگشت از مصدومیت و مجازات، یک گل برابر مارسی به ثمر رساندم و سپس ویروس کرونا آمد. اگر یک پیشنهاد جالب و خوب به دستم برسد من خوشحال می‌شوم امی‌ین را ترک کنم. »