چمپیونزلیگ/ جدال غول کشها در نیمه نهایی/ بایرن مدعی در مقابل لیون شگفتی ساز

 پیروزی 8-2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا، ثابت کرد قدرتنمایی باواریاییها فقط مختص بوندسلیگا نیست و در چمپیونز لیگ هم مدعی شماره یک قهرمانی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برد شگفت انگیز برابر بارسلونا، باعث شد تا حالا بایرن مونیخ را مدعی اول فتح چمپیونز لیگ بدانند اما هانسی فلیک با وجود متمرکز بودن و آگاهی از قدرت تیمش، می داند که لیون، تیمی نیست که به آسانی بتوان آن را کنار زد. برخلاف بارسلونا، لیون تیمی است که دفاعی فشرده و مستحکم دارد و در ضدحملات بسیار زهردار است. یوونتوس و منچسترسیتی، دو مدعی پیشین لیگ قهرمانان اروپا، این مسئله را به خوبی تجربه کرده اند و برخلاف تصور عموم بازی برابر لیون برای قهرمان بوندسلیگا دیدار آسانی نیست. با این حال بایرن مونیخ با داشتن روبرت لواندوفسکی، آماده ترین بازیکن این روزهای فوتبال اروپا همچنان شانس اول صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. بایرن مونیخ فقط دو گام تا تکمیل سه گانه فاصله دارد و شاگردان فلیک می خواهند با کنار زدن شگفتی ساز مسابقات به فینال برسند.

دو تیم برای این دیدار مصدوم و محرومی ندارند.در تیم بایرن رابرت لواندوفسکی با ثبت ۱۴ گل و ارسال ۵ پاس گل ضمن تاثیر گذاری رو ۱۹ گل با آماری بینظیر بهترین بازیکن تیمش بوده است.در تیم لیون ممفیس دیپای با به ثمر رساندن ۶ گل بهترین گلزن تیمش محسوب میشود و حسام عوار با ارسال ۴ پاس گل مهره کلیدی لیون به شمار میرود.

بایرن مونیخ 9 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را برده است.آنها در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل سه گل زده‌اند که این موضوع بیانگر قدرت تهاجمی بالای تیم خامسی فیلیک دارد.در مقابل لیون تنها تیمی بود که با شکست راهی یکچهارم نهایی شد اما در این مرحله با قدرت توانست شاگردان پپ گواردیولا را از دور مسابقات حذف کند.

بایرن مونیخ در 3 دیدار قبلی خود مقابل لیون پیروز شده است و در مصاف امشب میخواهد ثابت کند لیون برای آنها به مثابه پلی برای رسیدن به فینال میباشد.مردان رودی گارسیا حالا و پس از حذف منچسترسیتی با انگیزه ای بالا به مصاف بایرن خواهند رفت و با هدف برگزاری فینال در مقابل پاریسن ژرمن در فینالی تمام فرانسوی پای به مستعطیل سبز “خوزه آلوالاده” خواهند گذاشت.

گلزنی لواندوفسکی در این دیدار جدای از بالابردن بخت بایرن جهت صعود به فینال میتواند گلزن لهستانی باواریاییها را صاحب رکوردی بینظیر کند.توماس مولر و سرژ گنبری هم از بازیکنانی هستند که جزو عناصر هجومی و از گزینه های گلزنی بایرن در این دیدار هستند‌.برای لیون ممفیس دیپای گزینه اصلی در خط حمله است.موسی دمبله و حسام عوار هم از مهره های کلیدی تیم فرانسوی برای خلق شگفتی دیگری هستند.

مرحله نیمه نهایی
? چهارشنبه ۲۹ مردادماه
?ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: خوزه آلوالاده لیسبون??
داور: آنتونیو متئو لاهوز
بایرن مونیخ مقابل المپیک لیون

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: رویارویی های قبلی بایرن و لیون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان + فیلم