مقدم: اتهام دوپینگ ، طرح تبانی داوران و سازمان لیگ با استقلال در مراجع قانونی پیگیری می شود

مدیر حقوقی باشگاه استقلال: متاسفانه در برخی موارد مجبور به شکایت شده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسدالله مقدم مدیر حقوقی باشگاه استقلال، درخصوص اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر از سوی برخی رسانه‌ها علیه آبی‌های پایتخت رقم خورده، گفت: متاسفانه طی هفته گذشته برخی بداخلاقی‌ها و اقدامات خلاف قانون و عرف از سوی برخی از اهالی قلم و رسانه صورت گرفت که باشگاه مجبور به پیگیری حقوق خود در این زمینه شده است.در بعضی بداخلاقی‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته، با مکاتبه و اعلام صحیح اخبار، سعی در روشنگری و ایجاد تعامل مثبت با اهل قلم بوده‌ایم.

او افزود: متاسفانه در برخی موارد مجبور به شکایت شده‌ایم. مثلا در خصوص روزنامه شوت این اقدام انجام شده است. این روزنامه با انتخاب محتوای تیتری مبنی بر دوپینگ بازیکنان و انتساب افترای اقدامی خلاف قانون، اتهامی ناروا را در میان هواداران و مردم منتشر و توزیع نموده است.

مقدم ادامه داد: در خصوص سرویس ورزشی خبرگزاری فارس نیز صرف نظر از نحوه دسترسی به اسناد موجود در باشگاه که در قالب اسناد محرمانه نگهداری می‌شود، زمان انتشار و نحوه تهیه خبر و گزارش ارائه شده بیشتر از اینکه اهداف روشنگرانه داشته باشد، با رویکرد ناسالمی همراه شده که چنین اقداماتی در شان یک خبرگزاری نیست. با این‌حال و برای اینکه هواداران بدانند زمانی که حقوقی از باشگاه و زحمتکشان مجموعه استقلال تضییع شد، موضوع بدون پیگیری رها نمی‌شود، مراتب از دستگاه قضایی و مراجع ذی صلاح درحال پیگیری است.

اتهام دوپینگ به بازیکنان، طرح تبانی کمیته داوران و سازمان لیگ با استقلال

وی درباره اقدام رسانه باشگاه پرسپولیس در انتساب اتهام دوپینگ به بازیکنان، طرح تبانی کمیته داوران و سازمان لیگ با استقلال در نتایج اخیر آبی‌ها هم گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار ورزش، برای قشر جوان و نوجوان فرهنگ ساز هم هستند. به همان اندازه که بازیکنان را به رعایت قواعد اخلاقی دعوت می‌کنیم، باید به عنوان سرپرست، مدیر، مربی و مسئول رسانه هم به مبانی اخلاقی و رعایت مقررات پایبند باشیم. در این خصوص اقداماتی صورت گرفته و موضوع از مراجع ذی صلاح و قانونی درحال پیگیری است و امیدواریم برای طرح این مطالب در فضای عمومی و مجازی و با بودجه بیت المال، مسئولان پرسپولیس مستندات کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: اعلام داوران دیدارهای پرسپولیس و استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر