احتمال حذف تیم ملی فوتبال ایران از حضور در جام جهانی قطر افزایش یافت!

ماجرای پرونده مارک ویلموتس هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و مشخص نیست در فاصله سی روز تا پرداخت این رقم سنگین باز هم شاهد شنیدن چه اخبار بدی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از اینکه روز دوشنبه احکام اولیه محکومیت فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس منتشر شد و مشخص گردید که فدراسیون فوتبال باید مبلغ 6 میلیون و 137 هزار یورو به سرمربی بلژیکی پرداخت کند شوک عجیبی به فوتبال ایران وارد شد.

در همان لحظات اولیه اعلام شد در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران این مبلغ را ظرف سی روز آینده پرداخت نکند علاوه بر افزایش این رقم به دلیل دیرکرد در پرداخت، ممکن است از حضور در مسابقات بین المللی نیز تیم ملی ایران محروم شود. این بار اما خبر نگران کننده ی دیگری نیز از طرف یک سایت بلژیکی به قلم تحریر در آمده است که در صورت بروز این اتفاق ممکن است سود چند میلیون دلاری نیز از ایران گرفته شود و تیم های پایه در اینجا بیشترین ضربه را خواهند خورد.

به نقل از سایت بلژیکی فوتبال کرانت، فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا موظف به پرداخت بیش از شش میلیون یورو به مارک ویلموتس سرمربی سابق خود شد و باید ظرف ۳۰ روز نسبت به پرداخت آن اقدام کند. در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران این پول را در زمان تعیین شده پرداخت نکند علاوه بر جریمه‌های مالی بیشتر ممکن است حتی جام جهانی فوتبال را نیز از دست بدهد و در صورت صعود نتواند در این مسابقات شرکت کند.