شفاف سازی پرسپولیس در مورد شکایت از استوکس

مهاجم ایرلندی اسبق پرسپولیس به راحتی قرارداد جدیدی با یک تیم اسکاتلندی بست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، روزی که محمد حسن انصاری فرد در یکی از برنامه های تلویزیونی موبایل خود را دست گرفته و به وی اعلام شد قرارداد آنتونی استوکس با پرسپولیس قطعی شده است، با توجه به حواشی عجیب این مهاجم ایرلندی در دوران فوتبالش دور از ذهن نبود که وی پایان خوشی در پرسپولیس هم ندارد.

قرارداد استوکس با صدرنشین لیگ برتر ایران در تاریخ ۷ بهمن ۹۸ منعقد شد اما دوره حضورش در این تیم به کمتر از یک ماه رسید! و حتی به میزان دقایق حضورش در زمین در یک بازی لیگ برتر(بازی برگشت با استقلال) و دو بازی لیگ قهرمانان مقابل الدحیل و الشارجه به ۹۰ دقیقه نرسید!

این بازیکن ایرلندی پس از بازی با شارجه امارات از گل محمدی اجازه گرفت تا با یک روز تاخیر به تمرینات تیمش ملحق شود اما تا امروز که حدود ۱۸۵ روز از دومین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان می گذرد به ایران نیامده است.

استوکس در این مدت بیشتر وقت خود را در زمین فوتبال در کلوپ های شبانه پشت سر گذاشت و با ۱۵۰ هزار دلاری که در همان ابتدای عقد قرارداد از پرسپولیس دریافت کرد، به خوش گذرانی پرداخت. بهانه اش هم برای نیامدن به ایران بسته بودن خطوط پروازی به دلیل شیوع ویروس کرونا بود که البته این موضوع یک دروغ بزرگ است زیرا از تاریخ ۳۰ بهمن تا میانه های اسفند خطوط هوایی ایران با امارات باز بود.

رفتارهای عجیب و غریب استوکس با پرسپولیس در نهایت سبب شد مدیران این باشگاه مدعی شوند از این مهاجم جنجالی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و فیفا شکایت کرده و می خواهند از وی غرامت بگیرند.

با این وجود امروز خبر عقد قرارداد استوکس با تیم لوینگستون اسکاتلند منتشر شد که ابهام ها درباره شکایت پرسپولیس از وی بیشتر شود. مدیر حقوقی باشگاه در خرداد ماه با ارسال نامه ای به وکیل استوکس از فسخ یک طرفه قرارداد با این بازیکن خبر دادند اما اکنون باید باید درباره شکایت خود از این بازیکن شفاف سازی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: استقلال با دو غایب سرشناس برابر پرسپولیس