کرمانشاهی : بهاروند کارشناس داوری است که در همه چیز نظر می‌دهد؟

کمیته داوران و اسماعیل صفیری تشخیص دادند که من داور دربی باشم اما حیدر بهاروند تشخیص داده که من نباشم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا کرمانشاهی که به عنوان داور دربی 93 از سوی کمیته داوران انتخاب شده بود در مصاحبه ای گفت : کمیته داوران و اسماعیل صفیری تشخیص دادند که من داور دربی باشم اما حیدر بهاروند تشخیص داده که من نباشم. آیا بهاروند کارشناس داوری است که در همه چیز نظر می‌دهد؟ کمیته داوران من را معرفی کرده و به من ابلاغ کرده ولی بهاروند و دارودسته‌اش این ابلاغ را عوض کردند. حالا چه اهدافی داشتند من نمی‌دانم. با اسماعیل صفیری صحبت کردم به من گفت که استعفا می‌دهم تا تکلیف این قضیه روشن شود. یک نفر مسئولیت این کار را گردن بگیرد ببینیم چرا این کار را کرده‌اند یک نفر مرد باشد و مصاحبه کند و بگوید من این کار را کرده‌ام.

کرمانشاهی ادامه داد : فردا ساعت 12 ظهر با نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به فدراسیون می‌روم و از رسانه‌ها می‌خواهم به آنجا بیایند چون قصد دارم صحبت‌هایی را داشته باشم. نماینده پاکدشت به من گفت یعنی فدراسیون اینقدر بی‌صاحب است که کسی از بالا به آنها دستور بدهند.

بهاروند گفته من از بالا دستور گرفتم. می‌خواهم ببینم این بالا چه کسی است؟ حتماً وزارت ورزش است. آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟ به دنبال چیست؟

انتهای پیام/