علی خطیر: مگر فوتبال ایران اعتبار هم دارد که می گویند خدشه دارش کرده ام؟!

معاون ورزشی اسبق باشگاه استقلال: آقایان در کمیته اخلاق به کدهای اخلاقی فیفا تسلط ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی خطیر معاون ورزشی اسبق باشگاه استقلال پیرامون دستور موقت محرومیتش از فعالیت‌های فوتبالی توسط کمیته اخلاق اظهار داشت: من خودم از هیچ چیزی خبر ندارم و فقط در رسانه ها دیدم. نوشته اند به خاطر لطمه به فوتبال ایران محروم شده ام، از کدام اعتبار حرف می زنند؟ شما مگر اعتباری برای فوتبال ایران گذاشته اید که کسی بخواهد خدشه دارش کند.

وی ادامه داد: دست از سر این فوتبال بردارید. هر اتفاق بدی دارد در این فوتبال می افتد. از این فوتبال بروید تا فوتبال ایران نفس بکشد. ما شانس آوردیم کرونا آمد وگرنه تیم ملی صعود نمی کرد. فوتبال ایران حالا یک ورشکسته و ویرانه شده است. اول اظهارات من را گوش می کردند بعد حکم را رسانه ای می کردند. آقایان در کمیته اخلاق به کدهای اخلاقی فیفا تسلط ندارند و این وظیفه هر کس در فوتبال است که تخلفاتی مثل مالکیت مشترک را گزارش کند.

او افزود: نامه من به فیفا محرمانه نبود و به فدراسیون فوتبال و ای اف سی رونوشت زدم. کمیته اخلاق شما باید با فساد مبارزه کنید، نه که به کدهای اخلاقی مسلط نباشید و تخلفات را گزارش کنید و مدعی العموم باشید. من سال گذشته هم درباره مالکیت مشترک فساد آور گفتم گزارش می دهم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: علی خطیر از ایران رفت!