رییس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد : جزییات جدید از پرونده جنجالی ویلموتس

مدتی از پس از جریمه سنگین فدراسیون فوتبال کشورمان در پرونده سرمربی سابق تیم ملی امروز حجت السلام درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور جزییات دیگری از این پرونده را رسانه ای کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت : این قرارداد برای سه سال که اصل آن حائز آسیب های جدی از جهات مختلف است.

حجت السلام درویشیان افزود : عقد این قرارداد بدون در نظر گرفتن نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال بوده و در این خصوص رییس فدراسیون فوتبال خودش راسا اقدام کرده است، حتی تایید از هییت رییسه 8 روز بعد از انعقاد قرارداد گرفته شده است .

وی افزود : در فدراسیون فوتبال همچنین تعهداتی بیش از قرارداد را نیز پذیرفته و انجام داده است که از جمله آن میتوان به 113 میلیون تومان خرید بلیت هواپیما و نیز 605 هزار یورو پرداخت مازاد بر تعهد اشاره کرد.

درویشان درپایان گفت : 7 میلیارد تومان مالیات این قرارداد رو نیز آقایان برعهده گرفتند که بر خلاف مقرارت بوده است. دو میلیون یورو هم از یکی از شرکت های شستا قرض گرفته و و سپس رفتند و از دولت مجوز گرفتند ! در همین راستا ما 8 نفر را به دادسرا معرفی کردیم این افراد کسانی هستند که در این تضییع حقوق از کشورمان نقش داشتند .

قراردادِ ویلموتس اخیرا جریمه ای بالغ 166 میلیارد تومان روی دست فوتبال کشورمان گذاشته است.