جباری: منافع شخصی بر منافع استقلال اولویت دارد/ کلاس، مربی نمی سازد!

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران: استقلال الان هم می‌تواند قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجتبی جباری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: افراد ضعیف باعث شدند جای استقلال و پرسپولیس در موفق بودن عوض شود. حاضرم بدون شلوغ‌کاری و شوآف به استقلال کمک کنم.

اولویت منافع شخصی بر منافع استقلال

وی ادامه داد: الان شرایط طوری است که همه به‌دنبال منافع خود هستند اما اگر روزی منافع باشگاه درنظر گرفته شود آن اتفاقات خوبی که تک‌تک اعضا، مدیریت و عوامل توقعش را دارند به وجود آمده و همه منتفع می‌شوند. اما اینکه بنشینم و ببینیم در آن لحظه نفع من چیست که بخواهم آن را انجام دهم وضعیت استقلال هم به همین شکل پیش می‌رود.

جباری اذعان داشت: وقتی به چنین جایی می‌رسیم بالاخره دلایلی دارد اگر اینها را ول کنیم و به‌سمت اعداد و فضای مجازی و سایر مواردی که برای تماشاگران هیجان ایجاد کند برویم تا آنها به‌به و چه‌چه کنند، مثل الان باید فاتحه فوتبال را خواند.

کلاس، مربی نمی سازد!

او افزود: سطح فوتبال ایران واقعا سطحی نیست که نتوانم به‌عنوان نفر اول کار کنم و اصلا این مدلی نیست. من این توانایی را در خودم می‌بینم که به‌عنوان نفر اول در بالاترین سطح فوتبال ایران کار کنم، البته تجربه در مربیگری را قبول دارم اما مطمئن باشید هیچ‌وقت در یک کلاس مربیگری، شما تبدیل به یک مربی نمی‌شوید.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدوارم در بازی فرداشب هم استقلال بهترین عملکردش را داشته باشد و یک نتیجه فوق‌العاده عالی بگیرد. به‌نظر من باشگاه استقلال از لحاظ کیفی بازیکنان خوبی دراختیار دارد تا جایی که حتی می‌توانست امسال قهرمان لیگ شود و الان هم می‌تواند قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد و با همین نفرات هر حریفی را شکست بدهد. امیدوارم این اتفاق فرداشب هم بیفتد و شب خوب بازیکنان باشد و استرس را از خود دور کنند و فوتبالی را که بلد هستند از خود نمایش دهند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: امیدوارم حیدری ستاره زمین باشد/دربی برای ما و استقلال حیثیتی است