نامجومطلق: حیدری به قائدی گفت الکی زمین نخور، پنالتی نمی گیرم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران: علی کریمی را برای بازی دربی در اختیار داریم اما متاسفانه سیاوش یزدانی به بازی نمی رسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: علیرغم اینکه 2-3 بازیکن مصدوم داریم اما استقلال از شرایط خیلی خوبی برخوردار است.در لیگ فرسایشی نیاز است که به بازیکنان استراحت داده شود، در نهایت فدراسیون هیچ کمکی به تیم‌های نماینده ایران نکرد.

وی ادامه داد:نمی‌دانم چرا به این نتیجه رسیدند که بازی در این شرایط و این تاریخ برگزار شود و ما هم این موضوع را می‌پذیریم و با نهایت قدرت بازی خواهیم کرد. پرسپولیس را به طور کامل آنالیز کردیم.خبر خوش این است که علی کریمی در اختیار کادرفنی قرار گرفته است.

او افزود: در این هفته سعی کردیم آرامش را به تیم تزریق کنیم و در محیط بسته تمرین کنیم. جای هواداران خالی است اما شور و شوق لازم درون زمین وجود دارد چون ما به اندازه کافی انگیزه داریم. امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام شود اما برای ضربات پنالتی هم آماده‌ایم.

نامجومطلق درخصوص مصدومان استقلال برای دربی توضیح داد: باید از سیاوش یزدانی یک تشکر ویژه کنم که علیرغم انگیزه بالا و تلاش زیاد متأسفانه نتوانست خودش را به این بازی برساند.

نامجومطلق اذعان داشت: دکتر حیدری یکی از باشخصیت‌ترین داورانی است که دیده‌ام اما باید از او انتقادی کنم که در بازی آخرمان به قائدی گفته بود الکی خودتان را زمین نیندازید، پنالتی نمی‌گیرم. هر داوری برای دربی باشد ما تمکین می‌کنیم اما تقاضا داریم داوران اشتباهاتشان را به حداقل برسانند. اگر اشتباهات داوری را از شروع لیگ بررسی کنید، بیشترین لطمه را استقلال خورده است.

نامجومطلق ادامه داد: فرهاد مجیدی موقع بازی آنقدر روی شرایط تیم تمرکز دارد که تا به حال از «اپل واچ» استفاده نکرده است. فکر می‌کنم روی این موضوعات کوچک حساسیت نداشته باشیم بهتر است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: محرمی: انگیزه پرسپولیس در دربی جام حذفی مقابل استقلال متفاوت است