مقایسه جالب آمار دروازه بانان سرخابی در آستانه دربی 93

استقلال و پرسپولیس با توجه به آمار دروازه بانانشان کار سختی برای گلزنی دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز از سعت 19 عصر در ورزشگاه ازادی برای نود و سومین مرتبه در تاریخشان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

یکی از از سرخابی ها با توجه به برگزاری این دیدار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برنده بازی خواهد بود تا در فینال به مصاف تراکتور برود. نکته جالب در آستانه این بازی اما آمار دروازه بانان 2 تیم است یعنی جایی که باید رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس و حسینی درون دروازه استقلال موفق به ثبت آن شده اند.

دروازه بان سرخ ها تنها نصف حسینی در این فصل سنگربان تیمش بوده است اما آمار کلین شیت فوق العاده ای را ثبت کرده و توانسته در 15 بازی برای 10 مرتبه دروازه اش را بسته نگه دارد ، این در حالی است که حسینی در 30 بازی تنها 6 مرتبه موفق به چنین امری شده است.

این آمار در میانگین گل خورده هم به سود دروازه بان سرخ ها است او به طور میانگین در هر بازی 0.5 گل خورده و دروازه بان آبی پوشان یک گل دریافت کرده است. وضعیت مهارت اما به سود حسینی است و او با ثبت آمار 2.2 نسبت به آمار 1.9 دروازه بان کروات پرسپولیس وضعیت بهتری دارد .

دیگر آمار قابل مقایسه میان این 2 دروازه بان اما درصد مهار هایشان است که با 80 درصد مهار وزنه آن به سمت رادوشوویچ سنگینی می کند و حسینی با آمار 67.7 در جایگاه بعدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید :

جلسه خصوصی سازی قبل از دربی برگزار شد

خواندنی های دربی استقلال و پرسپولیس به روایت تاریخ