وحید قلیچ: اوساگونا در نیجریه راننده ترن برقی بوده است!

حسین حسینی خیلی خوش شانس بود که احمد نوراللهی پنالتی‌اش را بد زد. در هر صورت استقلال به برد رسید و من این پیروزی را به هواداران استقلال، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وحید قلیچ پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت:حسین حسینی خیلی خوش شانس بود که احمد نوراللهی پنالتی‌اش را بد زد. در هر صورت استقلال به برد رسید و من این پیروزی را به هواداران استقلال، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم.اوساگونا چه کسی است؟ این بازیکن را از کدام تیم به پرسپولیس آورده‌اند؟ تا جایی که می‌دانم مدتی در ذوب‌آهن بازی می‌کرد و به هیچ‌وجه هم به درد نمی‌خورد. فکر می‌کنم در نیجریه راننده ترن برقی بوده است. این راننده را به ایران آورده‌اند و فوتبالیست کرده‌اند. اوساگونا چیزی بلد نیست مگر می‌شود یک بازیکن پنالتی را آنجا بزند. دربی برای اوساگونا اهمیتی نداشت. استقلالی‌ها هم از موقعیت‌های خود استفاده کردند و بازی را بردند.

قلیچ ادامه داد: این بازی ثابت کرد داود فنایی تمرین خاصی با دروازه‌بان‌هایش انجام نمی‌دهد. چگونه امکان دارد دروازه‌بان توپی را که روی ۶ قدم ارسال شده نگاه کند و با خروج نکردن از دروازه شاهد به ثمر رسیدن گل حریف شود. رادو می‌توانست روی گل دوم استقلال بیرون بیاید و توپ را جمع کند. پنالتی‌گیر هم نیست و من درباره عملکرد وی حرف نزنم بهتر است.

وی افزود : بر خلاف صحبت های گل‌محمدی فکر می‌کنم هیچ فشاری برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود ندارد از کجا به این تیم فشار می‌آوردند. باشگاه باید خواسته‌های گل‌محمدی را درباره نقل و انتقالات پیاده کند، اما پرسپولیس در حال حاضر نفرات خیلی خوبی در اختیار دارد. مگر قرار است تیم‌های دیگر بازیکن نداشته باشند و تمام بازیکنان خوب برای پرسپولیس باشد؟

بیشتر بخوانید :

قلیچ: من که شخصا از رادوشوویچ می‌ترسم!

قلیچ : پرسپولیس ضعیف باشد قهرمانی را از دست می دهد

قلیچ : پیروزی پرسپولیس قطعی است