فریده شجاعی : با وجود شرایط کرونایی تهدید‌ها بیشتر شده است

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: با پیشنهاد برخی راهکارها، برنامه ریزی ما برای حفظ فعالیت بانوان بسکتبالیست در دوران کرونا است.

بسکتبال رشته پرتماسی است، بنابراین فکر می‌کنم، در بین آخرین رشته‌هایی باشیم که مجوز فعالیت بگیریم، اما می‌خواهیم، با ارائه راهکاری مناسب فعالیت ورزشکاران را حفظ کنیم. برنامه ریزی ما برای شور و نشاط ورزش در بانوان بسکتبالیست است.
وی اضافه کرد: هفته گذشته جلسه بسیار خوبی همراه با فدراسیون‌های کاراته و قایقرانی با معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان داشتیم. در واقع لازمه توسعه و رشد هر رشته ورزشی، برقراری ارتباط قوی‌تر با مسئولان ورزش کشور است تا نقاط ضعف و قوت بررسی شود و به تهدید‌ها و فرصت‌ها بپردازیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: البته با وجود شرایط کرونایی تهدید‌ها بیشتر شده است، اما با آسیب شناسی می‌توانیم، راهکاری مناسب برای ادامه فعالیت‌ها داشته باشیم.
وی افزود: در جلسه با خانم فرهادی زاده معاون وزیر ورزش، برنامه‌های عملیاتی فدراسیون را گزارش کردیم و نظراتی ارائه شد تا براساس آن برنامه ریزی‌ها برای فعالیت ورزشکاران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.
شجاعی با اشاره به برگزاری مسابقات مهارت‌های فردی گفت: فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) این مسابقات را برگزار کرد و ما هم به صورت آسیایی این رقابت‌ها را در رده سنی زیر ۱۷ سال برگزار کردیم.