تیموریان درگذشت/ همبازی استقلالی یورگن کلوپ جان خود را از دست داد + زندگینامه

سرژیک تیموریان در سن ۴۶ سالگی درگذشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سرژیک تیموریان بازیکن ارمنی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران درگذشت.

سرژیک تیموریان که مدتی پیش به علت تصادف شدید در بیمارستانی در تهران بستری بود و به کما رفته بود.

او برادر آندرانیک تیموریان بازیکن دیگر اسبق استقلال تهران است و امروز در سن ۴۶ سالگی درگذشت.

سرژیک تیموریان حدود ۵۰ روز در کما بود. وی به دلیل تصادف شدیدی که داشت به کما رفته بود. او در حالی که سوار بر موتور بوده با ماشین تصادف می کند. کلیه ها و کبد سرژیک در این تصادف آسیب جدی می بیند که در نهایت پس از چند هفته در کما بودن، وی صبح امروز فوت کرد.

سرژیک تیموریان در هشتم خرداد سال 1353 در تهران به دنیا آمد. او برادر آندرانیک تیموریان، بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال است.

شبکه لحظه با نهایت تأثر و تأسف درگذشت پیشکسوت فوتبال یران را به خانواده وی و جامعه ورزشی تسلیت می گوید.

زندگینامه سرژیک تیموریان

سرژیک تیموریان (به ارمنی: Սերժիկ Թէյմուրեան)، زاده ۸ خرداد ۱۳۵۳ در تهران – درگذشته ۸ شهریور ۱۳۹۹)، بازیکن فوتبال ایرانی ارمنی‌تبار و عضو باشگاه فوتبال استقلال تهران بود. سرژیک تیموریان در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینس ۰۵ آلمان پیوست و در آنجا همبازی یورگن کلوپ و سیروس دین محمدی بود.

سرژیک تیموریان برادر بزرگتر آندرانیک تیموریان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و از بازیکنان تیم جوانان و امید و بزرگسالان استقلال تهران بود.

وی به همراه برادرش فوتبال را شروع کرده و در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینس ۰۵ آلمان پیوست و در آنجا همبازی یورگن کلوپ و سیروس دین محمدی بود. دارای قد ۱٫۷۴ سانتیمتر و در پُست هافبک توپ میزد.

فوتبال حرفه ای را با آرارات تهران و استقلال تهران شروع کرده و سپس به عنوان لژیونر به تیم آلمانی ماینس پیوست و بیشترین بازی او در تیم استقلال بوده است.

پیش از ظهر ۲۱ تیر ماه ۹۹ سرژیک تیموریان هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال بر اثر سانحه رانندگی به شدت دچار آسیب دیدگی شد و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و این حادثه تصادف منجر به کما رفتنش شد.

او پس از حدود ۵۰ روز در صبح روز شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ درگذشت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:آخرین وضعیت تیموریان؛ آب داخل ریه‌های سرژیک را کشیدند