پاری سن ژرمن بدنبال مردی با عصایی جادویی

فتح لوشامپیونه برای پاریسن ژرمن با مالک متمول و قطری خود دیگر تبدیل به امری عادی در فوتبال فرانسه شده است.نه تنها Leag 1 بلکه سایر جامهای داخلی باشگاههای فرانسه هم به نوعی از همان ابتدا برای پاریسن ژرمن میباشد همانطور که در این فصل اتفاق افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،ناصر الخلیفی مالک متمول و قطری پایتخت نشینان فرانسه در این فصل از رقابتهای چمپیونز لیگ و در فصلی که مدعیانی همچون لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی، رئال مادرید رکورددار قهرمانی در چمپیونز لیگ، اتلتیکو مادرید حذف کننده لیورپول و بارسلونا بعنوان مدعی همیشگی فتح جام نتوانستند به فینال این تورنمنت برسند، رویای خود را در فتح چمپیونز لیگ در دسترس تر از همیشه میدید و به همین خاطر وعده داده بود که در صورت قهرمانی پاریسن ژرمن در این تورنمنت به مدت یکسال کانالهای شبکه ماهواره‌ای Binsport را که تحت مالکیت خود دارد برای تمام کره زمین باز کند!

? در این میان اما در فینال چمپیونز لیگ دیواری سخت به نام بایرن مونیخ اجازه نداد تا رویای پاریسی ها محقق شود تا همچنان در تاریخ این رقابتها، المپیک مارسی تنها باشگاه فرانسوی فاتح معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز باشد.

⚽️ موقعیتهای گلزنی که در فینال چمپیونز لیگ توسط امباپه و نیمار به هدر رفت حالا رویای فتح جام را با یکسال انتظار دیگر برای ناصر الخلیفی مالک قطری پاریسن ژرمن مواجه کرد و همچنین هدیه ارزنده یکسال استفاده رایگان از شبکه ماهواره ای “Binsport ” را هم از فوتبالدوستان سراسر جهان گرفت!

? بسیاری از کارشناسان فوتبال عدم دسترسی پاریسن ژرمن به چمپیونز لیگ را تغییر مداوم سرمربی از طرف مالک قطری پاریسن ژرمن میدانند.وی برای تحقق رویای خود بارها سکان هدایت تیمش را در اختیار مربیان مختلفی قرار داده است.از لورن بلان گرفته تا کارلو آنچلوتی و اونای امری و حالا هم توماس توخل.در این میان شنیده میشود وی در حال مذاکره با پپ گواردیولا و زین الدین زیدان برای سالهای آتی میباشد و در کل دنبال مردی با عصایی جادویی میگردد تا به زور دلارهای نفتی رویای فتح چمپیونز لیگ را محقق کند.

? آمار پاریسیها در فصلی که گذشت:
? پاریسن ژرمن در این فصل به اولین فینال چمپیونزلیگـ در تاریخ خود رسید و سومیـن فینال اروپایی تاریخ خود را تجربه کرد.

?? پاریسن ژرمن این فصل 9 امیـن جام لیگـ خود را به دست اورد و فقط یکـ جام تا رسیدن به سـن اتین فاصله دارد.

? پاریسن ژرمن در این فصل 27 کلیـن شیت انجام داد ، بیش از هر تیم دیگـری.

? پاریسن ژرمن در این فصل 35 گـل در 49 مسابقه دریافت کرد ، 0.71% میزان دریافت گل در هر بازی ، کمتر از هر تیم دیگری در اروپا ، اتلتیکـو با 40 گل خورده در 50 بازی با میزان 0.80% گل خورده در رده دوم قرار دارد.

✅ پاریسن ژرمن در این فصل 40 برد در 49 مسابقه داشته ، 81.6% میزان برد ، تنها بایرن مونیخ با میزان برد 82.7 ، 43 برد در 52 مسابقه بهتر عمل کرده است.

⚽️پاریسن ژرمن این فصل لوشامپیونه در 27 مسابقه 75 گل به ثمر رساند و تفاضل 51 با تیم دوم دارد.